fbpx

Porsche го трансформираше ID.Buzz во модерен Renndienst

Porsche го модифицираше ID.Buzz во модерен Renndienst во чест на славните комбиња кои беа користени како придружници на трките во минатото

Porsche подготви интересна модификација на целосно електричниот VW ID.Buzz. Станува збор за модерна интерпретација на Renndienst (тркачки сервис) комбињата кои ги поддржуваа тркачките тимови на Porsche во минатото. Како дел од прославите за 75-годишнината на производителот оваа година, Porsche Netherlands создаде осум примероци од новиот Renndienst кои ќе бидат изложени во холандските центри на Porsche.

Очекувано, ID.Buzz единиците се обоени во препознатливата бургунди црвена нијанса со контрастна бела графика на Porsche и Renndienst на вратите и задните странични прозорци – исто како и нивните претходници T1 и T2. „Униформата“ е несомнено кул и навистина одговара на ретро-футуристичкиот стил на електричното комби на VW. Porsche Холандија го фотографираше ID.Buzz Renndienst заедно со Taycan Sport Turismo во истата боја, создавајќи прилично солидна комбинација на двата автомобили.

Сите осум возила се базирани на VW ID. Buzz 1st Max што значи дека се патнички верзии наместо посоодветното товарно комбе. Во секој случај, моќта доаѓа од електричен мотор поставен одзади кој произведува 204 КС, додека енергијата се добива од батеријата од 77 kWh. Откако помина извесно време во салонот на Porsche Centers, ID.Buzz Renndienst ќе се користи како шатл-автобус и ќе присуствува на настани за промотивни цели.

Porsche Renndienst VW ID.Buzz

Славна Renndienst историја

Првиот Porsche Renndienst беше распореден на трката Mille Miglia уште во 1954 година, како возило за поддршка. Се базираше на T1, нудејќи доволно простор за алатите и резервните делови на тркачкиот тим. Бројни примери засновани на VW Transporter (T1 и T2) беа користени помеѓу 50-тите и 70-тите, патувајќи стотици илјади километри од патека до патека за да ги поддржат легендарните тркачки автомобили како 904, 908, 910 и 917. Сигурните комбиња со воздушно ладење служеа не само како мобилни сервисни пумпи, туку и како импровизирани хотели за инженерите и другите членови на тимот. Денес, некои од преживеаните Renndienst се изложени во музеи или безбедно се чуваат во гаражите на колекционерите на Porsche.

Кога станува збор за комбињата, групацијата Volkswagen се подготвува да лансира ново комбе со перформанси со оглед на тоа дека ID.Buzz ќе го добие третманот GTX. Се очекува да има погон на сите тркала од пар двојни мотори кои произведуваат комбинирани 300 КС.

Поврзани вести

Back to top button