Porsche со специјални 911 модели го искачи највисокиот вулкан на светот
Porsche тестираше два 911 Special Experimental Projects високо на падините на Ојос дел Саладо во Чиле, највисокиот вулкан на земјата
Пред повеќе од 30 години, инженерите на Porsche поставија систем за погон на сите тркала на 911 за прв пат и го пуштија да го ослободи сиот свој потенцијал на релито Париз-Дакар – на кое победи во 1985 година. Но, историската победа на Porsche на Дакар речиси е бледа во споредба на она што инженерите неодамна го постигнаа за време на излетот на една од најтешките патеки во Јужна Америка.
Porsche зеде два модифицирани 911 и ги истера до активен вулкан. Не било кој вулкан, туку Ојос дел Саладо во Чиле, највисокиот вулкан во светот. Предводени од легендарниот тркачки возач Ромен Думас, дуото достигна височина од 19.708 стапки (6.007 метри) додека избегнуваше камења и се справуваше со температури до минус 22 степени Целзиусови (минус 30 Целзиусови).
Новите портални оски помогнаа да се зголеми растојанието од подлогата на 13,8 инчи (350 милиметри), додека ревидираните предни и задни клипови им дадоа на парот Porsche подобри агли надвор од патот. Комплет од 12,2-инчни теренски гуми им овозможија на двата автомобила тони стисок, додека внатре, рол-барот, седиштата од карбонски влакна и безбедносните појаси помогнаа да се заштитат Думас и неговиот тим на нивниот пат.
Нови решенија
Инженерите го додадоа и она што компанијата го нарекува „Porsche Warp-Connecter“. Првично дизајниран за употреба на патеката, тој создава механичка врска помеѓу сите четири тркала и создава постојано оптоварување на тркалата – дури и кога шасијата е под екстремна артикулација.
Иако овие два 911 беа мошне модифицирани за теренски должности, тие сепак задржаа неколку фабрички компоненти, особено погонската единица. Porsche зеде немодифицирана верзија на својот турбополнач од 3.0-литарски рамни шест мотори од 4S, кој испорачува 443 КС и го спои со стандарден седумстепен мануелен менувач.
Се разбира, возилата не би биле комплетни без соодветна тркачка „униформа“. Едниот автомобил ја носи истата шема на актуелниот тркач 963 LMDh, додека другиот е со боја на тема 911 дизајнирана од тимот на Porsche во Вајсах.