Премиера за целосно новиот BMW M5
Целосно новиот BMW M5 ја прифаќа електрификацијата и добива 727 коњски сили на располагање
BMW го претстави целосно новиот M5 кој пристигнува со поголема моќност од кога било досега. Големата вест е дека Баварците конечно ја прифатија електрификацијата за својот седан.
За волја на вистината, хибридниот М5 веќе некое време беше донекаде неизбежен. Она што BMW не требаше да го направи, а M5 не само што го задржа 4,4-литарскиот турбо V8 погон, туку комбинираната моќност резултира со 727 КС и 1.000 Nm вртежен момент.
Моќноста само на моторот со согорување е всушност нешто помалку од 600 КС на автомобилот во заминување, иако без помош на електричен мотор. Во најновата форма, моторот со внатрешно согорување на M5 од седмата генерација од погонската спрега произведува 577 КС помеѓу 5.600-6.500 вртежи во минута и 750 Nm вртежен момент.
Моторот во суштина е истиот мотор S68 што се појавува кај SUV моделот XM, но во поинаква состојба. Всушност, има многу сличности помеѓу XM и погонот на новиот M5, со тоа што електричниот мотор додава 196 КС и 207 lb-ft вртежен момент на вкупната моќност на двете возила.
Очекувано, изборот на хибриден погон и додавањето на батерии и електромотор ја зголеми тежината кај новиот M5. Актуелниот модел во заминување има максимална тежина од 1.971 килограми, додека новиот M5 тежи дури 2.445 кг.
Додадената тежина може да објасни зошто, дури и со 16 проценти поголема моќност, новиот BMW M5 е всушност побавен од појдовниот M5 од место до „стотка“. F90 M5 можеше да го направи спринтот за 3,4 секунди, додека за новиот G90 M5 потребни се 3,6 секунди. Максималната брзина останува непроменета, ограничена на 250 километри на час или 306 км/ч со пакетот M Driver.
Хибриден систем
Хибридниот систем сепак му овозможува на M5 да патува само во режим на електрична енергија со нулта емисија 40 километри. Се разбира, BMW M5 е многу повеќе од забрзување на права линија. Неговите погонски единици се познати по тоа што нудат моќ што може да се користи по волјата на возачот. Моторот V8 се опишува дека има природа со високи вртежи, додека елементот за електрификација ќе обезбеди постојана моќност низ опсегот на вртежи.
Сето тоа е управувано од осумстепен менувач „M Steptronic“, додека патентираната фаза на претходно менување на преносот помеѓу роторот на електричниот мотор и влезната осовина на автоматскиот менувач ја зголемува вистинската моќност на моторот од 281 Nm на 450 Nm.
BMW, исто така, воведе нов систем „Boost Control“. Со задржување на левиот менувач на лопатката се поставуваат сите системи на автомобилот во нивните најбрзи поставки. Ова овозможува моментални одговори без да мора да пребарувате низ поставките за спортски режим.
Погон на сите тркала
Како и автомобилот пред него, новиот M5 има погон на сите тркала. Стандардната поставка испраќа моќност до сите четири тркала, но можете или да изберете поставка за погон на сите тркала со пристрасен заден погон или целосно да го исклучите предниот погон за класичен погон на задните тркала.
Кога станува збор за системот за погон на сите тркала, покрај вртежниот момент што се дели меѓу оските, Active M Differential може да управува и со распределбата на моќноста помеѓу левите и задните сет на тркала. Во зависност од тоа што мозокот на автомобилот мисли дека е најдобриот начин на дејствување, М5 може да испрати сила до едно поединечно тркало за да се спротивстави на ефектите од подуправувањето.
Како што се очекуваше кај M5, има многу детали специфични за моделот под кожата, кои се изменети за да се подобри седанот. На пример, држачите за моторот и менувачот се специфични за моделот, а суспензијата е целосно редизајнирана во споредба со конвенционалните модели. Предната поставка со двојни шипки добива алуминиумски компоненти со полесна тежина за да се намали масата со нови краци за track control и рамената за системот на задната суспензија.
Дизајн
Иако изгледот не е толку шокирачки како што може да се очекува од BMW, новиот M5 делува мошне атрактивно. Решетката сега има „затворен“ сјајно црн дизајн, а во центарот се сместени многуте системи за помош на возачот. Се разбира, опкружувањето на решетката може да се осветли, а тука е и лентата што се протега хоризонтално преку решетката со ознаката на моделот M5.
М5 има пошироки лакови, со предните тркала 3 инчи пошироки од стандардниот автомобил, а задните 1,9 инчи пошироки. Тркалата се зголемени и во ширина и во дијаметар, при што новиот M5 има 20-инчни предни и 21-инчни задни бандажи. Тркалата се обвиткани во 285/40 ZR20 предни и 295/35 ZR21 задни пневматици, додека се нудат три дизајни на тркалата.
Зад лаковите на предните тркала има функционални отвори кои се дел од системот за ладење на автомобилот, насочувајќи го протокот на воздух кон два помошни далечински радијатори. Задниот дел добива M заден спојлер и M двојни црни хромирани издувни цевки. Ќе ги забележите и аеродинамичните ретровизори и значката M5 инсталирани на D-столбот.
Нов управувач
За разлика од M2, нема да има никакви фенси карбонски опции за седиштата во понудата за новиот M5. Наместо тоа, ги добивате M Multifuction седиштата кои се своевидна рамнотежа помеѓу удобноста на долги растојанија и поддршката на патеката.
Постојат неколку опции за боја за внатрешниот тапацир, но изборот на BMW е новиот кожен пакет BMW Individual Full Merino Metallic. Ефектот се претпоставува дека е прилично неверојатен, со црна/темно виолетова двобојна и тегет сива/длабока лагунска бисерна бисерна двобојна ефект која се прикажува во самата кожа – особено за потпирачот за глава и областите на рамената на седиштата.
Има нов дизајн на воланот, со греење како стандарден дел од опремата. Има и внатрешно осветлување специфично за М5 и стандарден систем за опкружувачки звук Bowers & Wilkins, head-up дисплеј и панорамски покрив Sky Lounge на автомобилот.
Конечно, тука е оперативниот систем 8.5 на BMW. Главната цел на овој оперативен систем беше дополнително отстранување на физичките копчиња од кабината на автомобилите. Заоблениот дисплеј е дом на некои графички решенија специфични за М и е составен од 12,3-инчен информативен екран и поголем контролен дисплеј од 14,9 инчи.
Новиот BMW M5 ќе го има своето светско деби на Фестивалот на брзина во Гудвуд следниот месец, а производството ќе започне и во фабриката на компанијата во Динголфинг во јули.