Премиера за Century Coupe и почеток на нова ера за јапонскиот луксуз
Toyota го претстави Century Coupe и ја најави трансформацијата на Century во самостоен луксузен бренд конкурент на Rolls-Royce и Bentley

На Саемот за мобилност во Јапонија, Toyota направи значаен чекор во развојот на својот најпрестижен автомобилски симбол. Century, модел кој со децении претставува тивка елеганција и јапонска рафинираност, повеќе нема да биде само автомобил во рамките на брендот, туку ќе прерасне во самостоен луксузен бренд позициониран рамо до рамо со имиња како Rolls-Royce и Bentley. Првиот автомобил што ќе ја отвори оваа нова глава е новиот Century Coupe, ексклузивно купе кое целосно го редефинира значењето на јапонската премиум автомобилска култура.

Ново поглавје за јапонската елеганција
Century отсекогаш бил познат како симбол на тивок престиж во Јапонија, автомобил кој го претпочитаат државници, директори и традиционални бизнис семејства. Со новата стратегија, Toyota сака овој дух да го пренесе на глобалната сцена. „Century стои на врвот – автомобил во своја класа“, изјави претседателот на Toyota, Акио Тојода, истакнувајќи дека брендирањето на Century ќе го претставува гордоста на Јапонија пред светот.
Century Coupe – луксуз во форма што не смее да личи на никој друг
Новиот Century Coupe е модел со кој Toyota свесно се оддалечува од традиционалниот изглед. Карактеристичната каросерија е обоена во специјална портокалова нијанса составена од 60 слоеви боја, со што се добива длабочина и рафинирана визуелна текстура.

Дизајнот на Century Coupe е радикално различен од претходните Century модели, кои традиционално доаѓаа во форма на седани или, во најновиот случај, SUV. Каросеријата е обоена во специфична портокалова нијанса составена од 60 внимателно нанесени слоеви боја, создавајќи длабочина и визуелна рафинираност што се забележува веднаш. За разлика од традиционалната Century лимузина, овој модел е со две врати и е конфигуриран како двосед, но токму начинот на кој се распоредени седиштата ја носи најголемата новина. Возачкото седиште е поставено како независен кокпит, визуелно одвоен со дрвена конзола и светлосни вертикални елементи во форма на ласери кои се протегаат кон кровот. Во спротивност со тоа, седиштето за патникот е поместено наназад, налик на класична шоферска поставеност, со што моделот е замислен за сопственици кои претпочитаат да бидат возени во максимален комфор, дури и во купе каросерија.

Кабината е изведена со комбинација на модерна технологија и традиционален јапонски рафиниран занает. Инструментите се дигитални, но претставени со минималистички, мирни графики, воланот има футуристичка форма и интегрирани контролни површини, а централната конзола е обложена со дрво со рачна обработка. Во средината на контролната табла се наоѓа елегантен аналоген часовник, што претставува симбол на достоинство, традиција и тивка луксузност.
Луксузна филозофија – не само автомобил, туку искуство
Покрај Century Coupe, Toyota на истиот настап претстави и четири дополнителни Century модели, меѓу кои две обновени примероци на класичната Century лимузина, специјална верзија на Century SUV и GR изведба на актуелната лимузина. Со ова, компанијата јасно покажува дека развојот на Century не е само проширување на постоечката понуда, туку создавање на целосно нов луксузен универзум.

Претседателот на Toyota, Акио Тојода, истакна дека Century отсекогаш претставувал врв на јапонската автомобилска елеганција и дека целта отсега е брендот да ја пренесе оваа посебност на светско ниво, како претставник на јапонската гордост и културно наследство. Со Century Coupe, Toyota ја прави првата, и можеби најсмелата, демонстрација на таа амбиција.
Со Century како независен бренд и Century Coupe како визионерски симбол, Toyota отвора целосно ново поглавје во светскиот сегмент на ултралуксузни автомобили – со свој стил, свое наследство и амбиција да ја пренесе јапонската елеганција на глобалната сцена.












































