fbpx

Премиера за електричниот Maserati Grecale Folgore

Италијанскиот производител Maserati го претстави својот целосно електричен кросовер наречен Grecale Folgore

Maserati продолжува да ја прифаќа електрификацијата откако компанијата го претстави целосно електричниот Grecale Folgore на саемот за автомобили во Шангај.

Дизајниран да ги привлече клиентите кои сакаат еколошки перформанси, Grecale Folgore се одликува со предница инспирирана од Trofeo со „превртена решетка“ која е делумно затворена. Тоа не е единствената промена во стилот бидејќи кросоверот е опремен со нов дифузор, како и аеродинамички оптимизирани тркала од 19, 20 и 21 инчи.

Maserati Grecale Folgore

Покрај тоа што е поаеродинамичен, електричниот Maserati има сјајни црни акценти, осветлени „странични отвори“, бакарни клешти на сопирачките и бакарни значки. Клиентите можат да добијат и ексклузивна надворешност на Rame Folgore која црпи инспирација од „фасадата на Гугенхајм каде топлите бакарни нијанси на деловите на сонце коегзистираат со постудени нијанси на сиво во областите во сенка“.

Високо-технолошки и еколошки ентериер

Разнобојната тема се повторува на седиштата со 14 насоки за подесување, електрично греење и вентилација, кои имаат тапацир Econyl. Maserati го опиша како „регенериран најлон“ направен од отпад како што се рибарски мрежи, остатоци од ткаенина и теписи наменети за депонии. Тие се трансформираат во „најлонско предиво со девствен квалитет“ што има „многу непроѕирна површина“, како и „ласерска обработка“, што му дава „параметриски дизајн што изразува природна динамика“.

Maserati Grecale Folgore

Тоа можеби го турка, но седиштата се споени со врежани акценти на контролната табла, како и облоги со „carbon copper 3D touch“ на централната конзола и панелите на вратите.

Остатокот од кабината е потрадиционален и возачите ќе најдат 12,3-инчен дигитален инструмент кластер, како и 12,3-инчен инфозабавен систем со Android Auto, Apple CarPlay и интелигентен асистент. Кросоверот има и 8,8-инчен долен дисплеј и head-up-display.

Бидејќи Grecale Folgore е електричен, моделот има неколку специјални акценти, вклучително и функција за одржување на температурата во кабината која ја одржува внатрешноста на удобна температура дури и кога кросоверот е исклучен. Возачите ќе најдат и систем за навигација специфичен за електричниот модел кој е „целосно свесен за состојбата на батеријата“ и може да влијае на прекините на полнењето на патот. Кросоверот може да го прикаже и максималното растојание што може да го помине на мапа, во реално време, според статусот на полнење и вашиот стил на возење.

Систем со погон на сите тркала со двоен мотор со 550 КС

За напојувањето е задолжен пакетот батерии од 105 kWh, кој го напојува двомоторниот систем за погон на сите тркала кој произведува комбинирана моќност од 557 КС 820 Nm вртежен момент. Ова му овозможува на кросоверот да забрза од 0-100 км/ч за 4,1 секунда пред да достигне максимална брзина од 220 км/ч.

Тоа е прилично брзо и Maserati рече дека можеме да очекуваме опсег на WLTP од 500 километри Кросоверот, исто така, има технологија од 400 V и можност за брзо полнење од 150 kW DC, што овозможува батеријата да се полни од 20-80% за само 29 минути.

Maserati Grecale Folgore

Grecale Folgore стандардно доаѓа со воздушен систем на потпирање и четири различни режими на возење познати како GT, Sport, Off-Road и Max Range. Овие се прилично самообјаснети, но режимот Max Range е забележлив по тоа што „се препорачува кога батеријата паѓа под 16% и нема точки за полнење во близина“. Тоа помага да се извлечат дополнителни километри со гаснење на системот за контрола на климата, намалување на одговорите на влезовите на педалот за гас и ограничување на максималната брзина на 130 км/ч.

Повеќе детали за Grecale Folgore ќе бидат познати како што ќе се наближува датумот на лансирање, но Maserati рече дека „иднината на електрификацијата е вкоренета во Кина“ и истакна дека ќе понудат електрични верзии на сите негови модели до 2025 година. Maserati потоа ќе стане целосно електричен до 2030 година.

Поврзани вести

Back to top button