fbpx

Премиера за новиот BMW M2

Новата генерација на BMW M2 пристигнува со мускулест стајлинг, но го задржува возачкиот фокус и шестцилиндерскиот мотор

Целосно новиот BMW M2 за 2023 година официјално ја доживеа својата премиера, рушејќи ја традицијата и внесувајќи нови елементи и стравопочит во она што некогаш беше конзервативен пример за перформансното купе. Сепак, со 6-цилиндерскиот мотор TwinPower Turbo со 453 КС, погон на задните тркала и стандарден 6-степен мануелен менувач или опционален 8-степен автоматски менувач, може да има доволно добри состојки за да се занемари секоја мана.

Необичен стајлинг

Без разлика од кој агол ќе го гледате, новиот M2 доаѓа со необичен изглед. BMW M2 го отфрла трендот што постои уште од M1 на тоа да има доволно мускулна дефиниција скриена под кроената силуета. Како и другите M автомобили пред него, новиот M2 има целосно ревидиран преден дел со широки решетки без рамка, кои се поставени во горните агли и се спуштаат надолу кон дното за помека форма.

Но, иако предниот дел може да изгледа како да е издлабен од цемент од плоча, а не со симпатија извајан, задниот дел има толку многу спротивставени површини и рабови. Дифузорот е нагласен, со четири издувни цевки поставени на внатрешната страна што ја сигнализираат перформансната природа. Има спојлер на завршетокот на задниот дел, а рефлекторите се монтирани вертикално, вметнати во квадратна кутија.

Функција преку форма

Се разбира, иако дизајнот можеби е малку необичен, многу голем дел од него е функционален. Се вели дека доводите напред се оптимизирани за ладење на погонската група и сопирачките. Задните прагови, во комбинација со спојлерот, генерираат вистинска потисна сила за задната оска. Има и опционален покрив од карбонски влакна, додека мускулестите браници овозможуваат пошироки траги од стандардниот автомобил.

Во однос на големината, новиот BMW M2 е долг 4.580 милиметри, широк 1.887 мм и висок 1.402 мм. Тој е околу 50 мм поширок од стандардното купе од серијата 2 и 104 мм подолг од неговиот претходник, 33 мм поширок и 7,6 мм понизок. Спортското купе достигнува тежина од 1.730 килограми со рачен или 1.754 кг со автоматски менувач.

BMW M2

Автомобилот е поставен на M тркала од лесна легура – 19 инчи напред со гуми 275/35 ZR19 и 20 инчи со 285/30 ZR20 позади. Дизајнот со двојни краци е стандардно обработен во млаз црна боја или може да се понуди во двобоен финиш без дополнителни трошоци.

BMW се држи до препознатливото

Во свет кој забрзано се движи кон електрификација и го намалува бројот на цилиндри во нивните преостанати производи со мотор на внатрешно согорување, BMW M2 2023 година задржува 3,0-литарски шестцилиндричен мотор и тука нема никакво намалување, ниту хибридна помош.

Турбо моторот S58 TwinPower развива 459 КС при 6.250 вртежи во минута и вртежниот момент од 550 Nm се испорачува помеѓу 2.650-5.870 вртежи во минута. Тоа е голема придобивка за моќноста на возилото, која претходно изнесуваше 416 КС и 500 Nm.

Повеќе добри вести за пуристите ќе бидат дека M2 останува ориентиран кон возачот. Тоа значи дека нема погон на сите тркала – моќта се испраќа на задната оска. Осумстепениот автоматски менувач со варијабилни режими на менување ќе биде стандарден, а како опција ќе се нуди мануелен менувач со преклопно усогласување на вртежите.

M2 опремен со рачен менувач ќе забрзува од место до „стотка“ за 4,3 секунди, додека осумстепениот автоматик е маргинално побрз, правејќи го истиот спринт за 4,1 секунда. Максималната брзина е ограничена на 248 км/ч или – ако е опремен со опционалниот пакет за возачи М – 283 км/ч.

Променете го чувството за сопирачките во движење

Втората генерација M2 има приоритет на приспособувањето на возачко искуство како стандард. Автоматскиот менувач нуди три различни режими, додека стандардното управување Servotronic (BMW-speak за променлива брзина) може да се префрли помеѓу Comfort и Sport.

Електромагнетно контролираната адаптивна суспензија е стандардна, а системот на потпирање е уште еден параметар што може да се промени во поставките, додека DSC (Динамичка контрола на стабилност) може да се постави на „М динамички режим“, што овозможува поголемо лизгање на тркалата.

BMW M2

Функцијата DSC е интегрирана во самото управување со моторот наместо да биде одвоена единица. Лаички кажано, ова значи побрзи и попрецизни одговори – до десет пати побрзо, велат од BMW.

Во меѓувреме, корисниците можат да го прилагодат чувството на сопирачката до она што го сакаат, сето тоа во менито M Setup. Звучи комплицирано, но широките потези се дека може да се изберат два режими; еден за удобно возење, а друг за подиректна примена, идеален за денови на патеката.

Дизајниран за патекатa

Новиот BMW M2 им нуди на возачите низа додатоци дизајнирани да се ослободат на затворена патека. M Drive Professional е стандардно вграден на M2 2023 година. Она што ќе биде примамливо за купувачите е неверојатно зависниот анализатор на дрифт и М контрола на влечење во 10 позиции, што ви овозможува да ги повикате дигиталните помошници и да дрифтате како професионалец. За дополнително да се поедностават работите, контролната табла има копче M Mode. Додека Sport ги намалува работите, режимот Track целосно ги деактивира системите за помош.

BMW M2

Автомобилот поседува Active M диференцијал кој може да испрати заклучување до 100 проценти, а агрегатот S58 под хаубата, исто така, има и некои додатоци кои се екстремно погодни за употреба. Големите крила напред го хранат со свеж воздух, додека системите за ладење и снабдување со масло се вели дека се според спецификациите за патеката. Пумпата за масло има две посебни комори и дополнителна фаза на вшмукување што овозможува пумпата за масло контролирана од мапата да одржува сигурен проток на лубрикантот дури и при големи странични и надолжни оптоварувања на забрзување.

M Сarbon седишта и iDrive 8

M2 има две опции за предните седишта. Првавата е електрично прилагодливи кожни M Sport седишта. Но, за оние кои сакаат нешто посоодветно за патеката, спортските M Carbon седишта дополнително ќе го засилат спортското чувство.

Иако седиштата M Carbon BMW ги опишува како подготвени за патеката и се ​​24 килограми полесни од M Sport седиштата, немојте да мислите дека се лесни колку што би можеле да бидат. M Carbon седиштата ја задржуваат електричната прилагодливост, се загреваат, па дури и одат дотаму што вклучуваат светлечки значки M2 на нив. Карбонската тематика може дополнително да се прошири со внатрешната облога, воланот и лопатките за менување брзини (на автоматската варијанта).

Кабината на М2 го содржи најновиот софтвер на BMW iDrive 8, со информативен дисплеј од 12,3 инчи и заоблен контролен дисплеј од 14,9 инчи. Навигацијата на „BMW Maps“ е вклучена како стандардна, но ако сакате M head-up дисплеј, ќе мора дополнително да се доплати. Другите опции вклучуваат безжично полнење, Personal eSIM 5G и загреан волан, меѓу другото.

BMW M2

Новиот M2 ќе се произведува исклучиво во фабриката на BMW во Сан Луис Потоси во Мексико, а глобалното лансирање е потврдено за април 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button