fbpx

Премиера за RZ 450e, првиот Lexus на e-TNGA платформата

Lexus премиерно го претстави новиот RZ, првиот продукциски модел на брендот кој е базиран на e-TNGA платформата наменета за електрични автомобили

Lexus RZ е кросовер кој е полуксузен брат на Toyota bZ4x, но пристигнува со нешто поразличен изглед на каросеријата, премиум карактеристики, како и многу помоќен погон на сите четири тркала.

И додека пропорциите делуваат мошне слично со оние кои ги има Toyota bZ4X, сите каросериски панели кај овој Lexus се нови и му даваат нешто поаеродинамична силуета и извајан изглед.

Ова е позабележително на задниот дел со високо поставените LED светла, наваленото задно стакло, интегрираниот мал спојлер и вентилациските отвори на браникот. Друга нова дизајнерска карактеристика претставена со RZ е покриената прешетка, а нејзината форма е акцентирана со двобојната спецификација и црната хауба.

Премиум перформанси

Она што е најважно, RZ пристигнува стандардно со два електромотори, од кои предниот испорачува 204 КС, а задниот 109 КС, за вкупна системска моќност од 313 КС и 435 Nm вртежен момент. Моделот исто така е првиот кој пристигнува со новиот Direct4 контрола за погон на сите четири тркала на Lexus. Електронскиот систем може да ја промени дистрибуцијата на вртежниот момент на предната и задната е-оска од 0 до 100 проценти за само неколку милисекунди.

Моќноста е значително поголема во однос на bZ4x кој испорачува 218 КС, а со тоа се оправдува премиум позиционирањето на Lexus RZ. Како резултат на ова, електричниот кросовер од нула до „стотка“ забрзува за 5,6 секунди. Сепак, како и кај повеќето електрични возила, максималната брзина е ограничена на 160 километри на час.

Според проценките на Lexus, 71,4 kWh литиум-јонската батерија ќе понуди околу 450 километри опсег на движење и потрошувачка на енергија под 18 киловати на 100 километри.

Lexus RZ

Премиум финиш во кабината

Во ентериерот, особено се истакнува еволуцијата на Lexus Tazuna дигиталниот кокпит кој пристигнува со компактен инструмент кластер и голем 14-инчен екран на допир за инфозабавата на навалената централна конзола. Опционалниот One-Motion Grip управувач со изглед на јарем е овозможен благодарение на steer-by-wire технологијата.

Кабината е изработена со премиум материјали и се одликува со амбиентално осветлување со луксузна шема на панелите од вратите и опционален самозатемнувачки панорамски сончев покрив кој придонесува за заштита на енергијата.

Безбедносната опрема вклучува Lexus Safety System+ 3.0 пакетот со софистицирани системи за безбедност и асистенција, вклучително Pre-Collision системот и Dynamic Radar темпомат кои добиваат повратни информации од опционалниот возачки систем за мониторирање. Во Европа, RZ исто така ќе го добие и Proactive Driving Assist, кој го прилагодува управувањето базирано на напред поставената камера која го чита аголот на престојните свиоци. На крајот, e-Latch системот за ослободување на електронската врата нема да им дозволи на патниците да излезат доколку се наближува возило или велосипед.

Lexus RZ450e е веќе достапен за онлајн резервации, а цените допрва треба да бидат официјално објавени.

Поврзани вести

Back to top button