fbpx

Radical го претстави најновиот тркачки автомобил SR3 XXR

Британскиот производител Radical го претстави SR3 XXR, најновата верзија на линијата на тркачки автомобили SR3 кој доаѓа со нов мотор, мали ревизии во стилот и измени на шасијата за да го направат побрз околу патеката.

Во споредба со неговиот претходник Radical SR3 XX, новиот SR3 XXR има редизајнирана LED графика за предните и задните светла, централна перка одзади инспирирана од тркачките автомобили LMP, нови завршни плочи на задните крила, плус опционален сплитер и дифузер од карбонски влакна. Опционалната хало структура е задржана заради безбедноста на возачот, како и кај шасијата со просторна рамка, потврдена од FIA.

Radical SR3 XXR

Внатрешноста се нуди во конфигурации со две седишта и едноседи со опционална контролна табла изработена од карбонски влакна однапред. Formula Wheel на AiM има интегриран дисплеј, прекинувачи и лопатки за менување брзини. Кабината е целосно изложена, така што подлогата на допир на контролната табла е водоотпорна. Ако сакате да ги снимите перформансите на вашата песна, постои опцијата Data Pack, вклучувајќи видео систем SmartyCam со GPS и сензори за евиденција на воланот.

SR3 XXR вози на нов сет на лесни леано алуминиумски тркала со централно заклучување со димензии 14 инчи напред и 15 инчи назад, обложени со масни или влажни гуми. Тркачкиот автомобил, исто така, добива нови сопирачки од AP Racing со дискови од 280 mm и шапи со четири клипови. Целосно прилагодливата суспензија на Nik-link се одликува со шипки со нееднаква должина, прилагодливи шипки и заменливи „рол-барови“. Понатаму, опционално се достапни комплет целосно прилагодливи амортизери нарачани од Intrax.

Radical SR3 XXR

Нови мотори

Новите четирицилиндрични мотори со 1,5-литарски или 1,3-литарски сув резервоар „Generation 5“ на Radical носат зголемена моќност и вртежен момент, додека се подготвени за биогориво (бензин / E85). Рачно изработените средно монтирани агрегати произведуваат до 235 КС, што не звучи како многу, но благодарение на лесната природа на возилото, се преведува на над 350 КС по тон. Моќта се пренесува на задната оска преку рекалибриран шест-брзински секвенцијален менувач со помош на Quaife диференцијал со ограничено лизгање.

Компанијата не ги објави цените за SR3 XXR, но користените примери од претходниот SR3 XX моментално се наведени за 100 илјади долари на веб-страницата на Radical, така што би требало да биде поскапо од тоа.

Поврзани вести

Back to top button