fbpx

Rafale е најновиот купе-SUV модел на Renault

Renault го претстави својот најнов предводник во поставата кој е инспириран од авијацијата, доаѓа во форма на купе-SUV и го носи името Rafale

Renault Rafale ја забележа својата светска премиера како нов предводник на француската марка. Инспириран од светот на авијацијата, како што е очигледно во неговото име позајмено од тркачкиот авион од 1930-тите и неговото деби на саемот за воздух во Париз, Rafale го отелотворува најновиот дизајнерски јазик и технологија на производителот на автомобили. Купе-SUV моделот е механички поврзан со Austral и ќе се нуди само со хибридни погонски единици E-Tech.

Иако Rafale ја споделува архитектурата CMF-CD со неговите колеги, Austral и Espace, тој може да се пофали со препознатлив изглед со уникатни панели на каросеријата. Моделот е позициониран во сегментот D-SUV (средна големина) со димензии 4,71 метри должина, 1,86 метри ширина и 1,61 метри висина со меѓуоскино растојание од 2,74 метри. Ова го прави само 12 милиметри пократок од Espace со седум седишта кој има идентично меѓуоскино растојание.

Елегантен дизајн

Додека концептот Scenic Vision и фејслифтираниот Clio беа пред него, Rafale го означува првото сериско возило на Renault кое целосно го отелотворува нивниот нов визуелен јазик, надгледуван од Жил Видал, поранешен шеф на дизајн во Peugeot. Предниот дел на Rafale може да се пофали со LED DRL во облик на стрела и LED фарови во стилот на Peugeot. Позиционирана под елегантниот нос, решетката вклучува аеродинамички оптимизирана шема која го повторува дијамантскиот амблем на Renault, додека ефикасно го насочува протокот на воздух и го концентрира ладењето на долниот довод на браникот.

Renault Rafale

Профилот е помалку авантуристички во споредба, но сепак стилски, со затегнати браници, елегантна сјајна црна обвивка и остри линии долж долниот дел од вратата. Извонредната карактеристика несомнено е наведната линија на покривот, која на купе-SUV силуетата и дава специфичен изглед. Задното стакло е прецизно навалено за 17 степени, избор на дизајн кој не само што ја оптимизира ефикасноста туку и ја елиминира потребата од задни бришачи, олицетворувајќи ја формата и функцијата.

На задниот дел се наоѓаат високо-монтираните LED задни светла во форма на Y. Има и интегриран спојлер на задната врата заедно со истакнат спојлер на покривот и елегантен заден браник кој вешто ги крие издувните цевки, што резултира со чист и софистициран изглед. Теренецот се вози на стилски алуминиумски тркала од 20 инчи, додавајќи го неговото севкупно присуство. Што се однесува до опциите за боја, Rafale нуди голем број на избори, вклучувајќи ги новите White Pearl и Alpine Blue нијанси, заедно со класичните Flame Red, Diamond Black и сјајната Ceramic Grey.

Препознатлив ентериер и многу екрани

Внатре, контролната табла и дигиталниот кокпит OpenR се пренесени од Austral и Espace. Ова значи дека купе-SUV Rafale располага со 12,3-инчен дигитален инструмент кластер заедно со 12-инчен екран на допир за инфозабавата и достапен head-up дисплеј од 9,3 инчи. Спортските седишта на облогата Espirit Alpine се тапацирани во Алкантара со шевови во три бои и имаат осветлени Alpine амблеми на наслоните на седиштата. Renault исто така користеше обоена плута за инсертите на контролната табла и паметно амбиентално осветлување кое може автоматски да се прилагоди на времето од денот.

Renault Rafale

Многу интересна карактеристика е новиот панорамски стаклен покрив Solarbay кој нуди можност за затемнување или осветлување според преференциите на патниците. Renault уверува дека и покрај заоблената линија на покривот, има доволно простор за главата за патниците одзади, заедно со дарежлив простор за колената олеснет со долгото меѓуоскино растојание. Што се однесува до капацитетот за складирање, багажникот на Renault Rafale може да се пофали со голем волумен од 647 литри, споредлив со оној на верзијата со пет седишта на Espace.

И на крај, Rafale е опремен со сеопфатен пакет на напредни системи за помош на возачот (ADAS), кој ја проширува својата автономија на Ниво 2 на различни видови патишта.

Исклучиво како хибрид

Rafale пристигнува исклучиво како хибрид, но како соодветен предводник во поставата, моделот ги добива најефикасните и најмоќните погонски единици E-Tech на производителот. Почетниот модел достапен при лансирањето го дели својот самополнечки хибриден систем со Austral и Espace. Комбинира 1,2-литарски трицилиндричен бензинец со турбополнач од 130 КС со електричен мотор, високонапонски стартер-генератор и литиум-јонска батерија од 2 kWh. Комбинираната моќност на системот е 200 КС и 205 Nm вртежен момент, исклучиво пренесен на предната оска преку паметна „мултимодна автоматска кутија“.

Подоцна, Renault ќе ја прошири гамата со „високи перформанси E-Tech 4×4“ plug-in хибриден модел кој може да се пофали со комбинирана моќност од 300 КС. Зголемувањето на моќноста се постигнува преку дополнителен електричен мотор на задната оска, овозможувајќи погон на сите тркала и подобрување на перформансите. Иако не беа дадени детални спецификации на plug-in хибридниот систем, Renault ветува широк опсег во режимот со нулта емисија.

Од Renault велат дека архитектурата CMF-CD е подесена за уживање во возењето, комбинирајќи ја задната оска со повеќе врски со надградениот систем за управување со четири тркала „4Control Advanced“ и специјална калибрација за управувањето. Понатаму, помоќниот PHEV ќе добие дополнителни надградби на шасијата во споредба со хибридниот модел со самополнење.

Renault Rafale треба да биде достапен за продажба низ Европа и на други одредени пазари, почнувајќи од пролетта 2024 година, со хибридниот погон E-Tech со самополнење. Производството ќе се одвива во надградената фабрика во Паленсија во Шпанија.

Поврзани вести

Back to top button