fbpx

Renault ги задржува моторите со согорување и во следната деценија

Renault нема да се фокусира исклучиво на електромобилноста, бидејќи ќе продолжи да нуди мотори со согорување заедно со електрични возила во догледна иднина

Renault ќе продолжи да има мотори со внатрешно согорување во својата гама во следната деценија, бидејќи се надева дека на потрошувачите ќе им понуди посебна постава на електрични возила. Двојната стратегија беше откриена од извршниот директор на брендот Фабрис Камболив. Пристапот се надева дека ќе му овозможи на производителот на автомобили да реагира на трендовите на пазарот по забавувањето на усвојувањето на електричните возила.

За разлика од другите, Renault беше релативно претпазлив во објавувањето на нивните амбиции за електромобилноста. Во 2022 година, извршниот директор на групацијата Лука де Мео предвиде дека европската постава на Renault ќе се состои само од ЕВ до крајот на деценијата, но додаде предупредување дека на крајот ќе зависи од условите на пазарот. На пошироки размери, компанијата изјави дека не предвидува свет каде што возилата со класични мотори на согорување и хибридите претставуваат помалку од 40 отсто од пазарот во 2040 година.

Сега, се чини дека Renault е помалку наклонет кон својата ЕВ перспектива. Зборувајќи за Automotive News Europe на меѓународниот саем за автомобили во Женева, Камболив изјави дека марката наместо тоа ќе понуди ЕВ и внатрешно согорување (со хибридна технологија) во секој сегмент.

„За мене, прашањето не е 2030 година – ќе ги следиме трендовите со две многу конкурентни понуди во нашата постава, на двете нозе“, рече Камболив. Овој потег ќе види модели како што е новиот Renault 5 E-Tech да се продаваат заедно со Clio со внатрешно согорување, при што и двата ќе заземаат слични позиции во сегментот на мали автомобили.

Прогнозите се менуваат

Renault не е единствениот што ги менува прогнозите за производите. Минатата недела, Mercedes-Benz отстапи од предвидувањата дека електричните возила ќе учествуваат со 100 проценти од продажбата до 2030 година, наместо да го нагласи континуираниот развој на моторите со внатрешно согорување и хибридната технологија во следната деценија.

Во меѓувреме, Renault и кинескиот производител Geely се во процес на формирање на заеднички потфат од 50-50, што ќе придонесе двете групи да развиваат мотори со согорување и хибридни мотори. Партнерството ќе произведува мотори за брендови и од Renault и од Geely, вклучувајќи ги Volvo, Proton, Nissan, Mitsubishi и Punch Torino, а тие може дури и да снабдуваат трети страни.

Поврзани вести

Back to top button