fbpx

Шефот на Stellantis загрижен поради кинеските производители

Европските политичари мора да им помогнат на производителите во регионот да се натпреваруваат со кинеските компании смета шефот на Stellantis

Конкуренцијата е секогаш здрава, не само во автомобилската индустрија туку во основа во сите други видови. Тоа ги турка производителите да развијат подобри производи и да ги држат цените под контрола за да привлечат повеќе клиенти. Но, тоа некогаш може да претставува и голем проблем, барем за дел од конкуренцијата. Поради тоа, извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес, не е баш воодушевен од ширењето на електричните автомобили произведени во Кина во Европа.

Тој е загрижен дека автомобилската индустрија на Стариот континент ќе мора да се подготви за „страшна борба“ со брендовите од Кина. Поради тоа што трошоците за производство се многу пониски во Кина, возилата што се извезуваат од најнаселената земја во светот значително ги деградира оние што се склопуваат во европските фабрики.

Шефот на добавувачот на автомобили Forvia – кој неодамна ја купи Hella – вели дека кинеските производители на автомобили обично можат да изградат електрично возило за 10.000 еврапомалку од европски бренд. Главниот извршен директор на Forvia, Патрик Колер, на CES 2023 во Лас Вегас рече дека ова несовпаѓање е „поопасно“ за Европа отколку за Соединетите држави каде кинеските автомобили се соочуваат со високи увозни давачки.

Индустријата во Европа може да се соочи со сериозни предизвици

Во разговор за Automotive News Europe, шефот на Stellantis, Карлос Таварес, рече:

„Регулативата во Европа гарантира дека електричните автомобили произведени во Европа се околу 40 отсто поскапи од споредливите возила произведени во Кина. Доколку Европската унија не ја промени моменталната ситуација, автомобилската индустрија во регионот ќе ја доживее истата судбина како европската индустрија за соларни панели. Мислам дека сме го гледале овој филм порано. Тоа е многу мрачно сценарио. Но, не мора да оди на тој начин.”

Таварес има решение за да се бори против производителите како SAIC, BYD и Geely. „Реиндустријализацијата“ на Европа со враќање на изгубениот производствен капацитет ќе ги намали трошоците и ќе ги направи автомобилите поконкурентни цени во однос на кинеските. Тој, исто така, верува дека поинаква трговска политика за заштита на европското производство на автомобили би била остварливо решение.

Ако ништо не се случи, Таварес проектира дека тоа „неизбежно ќе доведе до непопуларни одлуки“ во Европа со намалување на производството на автомобили и преместување на производството во региони каде што трошоците се помали.

Поврзани вести

Back to top button