fbpx

Škoda го претстави перформансниот Enyaq iV RS

Чешкиот производител Škoda го проширува своето Enyaq семејство со додавањето на перформансната iV RS верзија во понудата

Škoda ја прошири својата палета на перформансни електрични возила со додавањето на Enyaq RS iV до веќе достапниот Enyaq Coupe RS iV. Најмоќниот модел во гамата на Škoda носи спортски визуелни измени, пренесувајќи ги акредитивите за изведба благодарение на погонската единица со двоен мотор со погон на сите тркала со 299 КС, без да се жртвуваат ниту една од неговите карактеристики на практичност.

RS (vRS во ОК) се разликува од остатокот од палетата Enyaq iV благодарение на 20-инчните бандажи од 20 инчи Taurus или 21-инчните Vision, специјалните амблеми на предните браници, задниот рефлектор со целосна ширина и ексклузивната нијанса на надворешноста Hyper Green во комбинација со црни акценти со висок сјај. Целосните LED Matrix фарови се вклучени во стандардната опрема, како и LED задните светла и осветлената решетка, додека големиот панорамски покрив е опционален.

Врвот на Škoda Enyaq RS iV е багажникот од 585 литри што е за 15 литри повеќе отколку во Enyaq Coupe RS iV и може да порасне до 1.710 литри со преклопување на задните седишта. Спортските внатрешни допири ги вклучуваат спортските седишта со интегрирани потпирачи за глава и тапацирот Suedia со микрофибер (опционално перфорирана кожа), облогите од вештачки карбон на контролната табла и панелите на вратите, плус алуминиумските капаци на педалите.

Стандардната опрема е прилично дарежлива со 5,3-инчен дигитален кокпит, 13-инчен инфозабавен екран на допир, тризонска контрола на климата, LED амбиентално осветлување, подлога за безжично полнење и голем број системи за помош и безбедност во возењето вклучувајќи го и системот за помош при патување. Сепак, има некои опционални функции како што се head-up дисплејот и звучниот систем Canton со 12 звучници.

Škoda Enyaq RS

Најмоќниот производствен модел на Škoda

Исто како и во механички поврзаниот VW ID.4/ID.5 GTX, електричните мотори на Škoda Enyaq RS iV произведуваат комбинирани 299 КС и 460 Nm вртежен момент. Ова е повеќе од 245 КС на Octavia RS со мотор на внатрешно согорување, што ја прави најмоќната Škoda досега. Батеријата од 82 kWh (77 kWh нето) поставена на подот е добра за опсег од 500 километри во комбинираниот циклус и може да се полни од 10 до 80 проценти за само 36 минути со помош на брз полнач од 135 kW.

Коефициентот на отпор на теренецот е 0,265, што е прилично добро, иако полошо од 0,234 cd на SUV-купе верзијата. И покрај полошата аеродинамика, електричниот автомобил го задржува истото време од 0-100 км/ч од 6,5 секунди и електронски ограничената максимална брзина од 180 км/ч што е 20 км/ч повеќе во споредба со помалите верзии на Enyaq iV.

Шасијата специфична за RS се наоѓа поблиску до подлогата за 15 милиметри напред и за 10 милиметри одзади благодарение на спуштената спортска суспензија. Оние кои го сакаат најдоброто од двата света треба да добијат опционална адаптивна контрола на шасија (DCC). Покрај четирите главни режими на возење (Eсo, Сomfort, Normal и Sport), возачот има пристап и до профилот за влечење, дизајниран за неасфалтирани патишта или лизгави површини, кој нуди постојан AWD при мали брзини до 20 км/ч.

Производството на Škoda Enyaq RS iV веќе е во тек во фабриката во Млада Болеслав во Чешка. Производителот на автомобили објави дека наскоро ќе ја произведе 100.000-тата единица од семејството Enyaq iV, кои се единствените модели базирани на MEB произведени во Европа надвор од Германија.

Поврзани вести

Back to top button