fbpx

Smart го прикажа #1 Brabus во пресрет на премиерата на новиот SUV

Премиерата на новиот електричен SUV ќе се случи наскоро, а Smart ја покажа перформансната верзија на #1 со називот Brabus

По неодамнешните тизери, Smart конечно ги објави првите фотографии од #1 Brabus, кој служи како верзија фокусирана на перформансите на целосно електричниот SUV. Моделот ќе го има своето деби во јавноста на 26 август на автомобилскиот саем во Ченгду во Кина, каде што се очекува Smart да ги објави деталните спецификации.

Некамуфлиран прототип на Smart #1 Brabus беше забележан во Кина минатиот април, така што постоеја некои очекувања. Пред сè, црвената боја на акцентите на браникот, доводите, страничните прагови, капачињата на ретровизорите, покривот и шапите на сопирачките ја нагласуваат дополнителната моќност на возилото, во контраст со мат-сивата надворешна завршница и црните амблеми.

Smart #1 Brabus

Двојните отвори на основата на хаубата во комбинација со малку поинаквите доводи на браникот и изразениот сплитер што ја заменува лизгачката плоча го прават Brabus #1 да изгледа поспортски. Други дополнувања вклучуваат 19-инчни алуминиумски тркала со дуо-тонови специфични за верзијата, затемнети стакла, големиот заден спојлер и дифузерот, испраќајќи жешки вибрации.

Спортски стајлинг и драстично зголемување на моќноста

Внатре, на воланот и на потпирачите за глава ги наоѓаме ознаките на Brabus, со црвени детали, црвено амбиентално осветлување и акценти во метален стил се типични за стилот на тјунерот. Седиштата се обложени со кожа и микрофибер велур со црвени шевови и црвени појаси, воланот е облечен во алкантара, а педалите се изработени од алуминиум.

Smart #1 Brabus

Smart не ги објави деталите за електричниот погон на Brabus #1. Кинеските медиуми тврдат дека моделот ќе има двојни електрични мотори со комбинирана моќност од 406 КС или до 434 КС. Ова е значително зголемување во однос на 272 КС колку што испорачува едномоторниот Smart #1.

Дополнителната моќност во комбинација со способноста за погон на сите тркала ќе го направи овој SUV многу побрз на права линија, додека поспортската верзија на поставката на суспензијата и посилните сопирачки дополнително ќе го подобрат управувањето. Она што може да биде малку полошо од стандардниот модел е опсегот на движење, со оглед на тоа што батеријата од 66 kWh најверојатно ќе биде пренесена и на овој модел.

Поврзани вести

Back to top button