fbpx

Stellantis ќе користи батерии од CATL за да продава подостапни ЕВ

Партнерството со CATL ќе му помогне на Stellantis да произведува и продава евтини електрични возила во повеќе сегменти

CATL и Stellantis потпишаа Меморандум за разбирање според кој кинескиот гигант за батерии ќе го снабдува производителот на автомобили со батериски ќелии од литиум железо фосфат (LFP) и модули за ЕВ произведени во Европа.

Иако беа објавени неколку детали, двете компании признаа дека размислуваат и за основање заеднички потфат со „еквивалентни придонеси“ и тоа би можело да вклучи фабрика за батерии во Европа.

Stellantis вели дека користењето на батериите CATL ќе и овозможи да изгради „висококвалитетни, издржливи и достапни електрични возила“ во класите на патнички автомобили, кросовери и SUV. Интересот и инвестициите на компанијата во батериите LFP ги надополнуваат нејзините планови за изградба на три гигафабрики за батерии во Франција, Германија и Италија преку заедничкото вложување на Mercedes и TotalEnergies кои ќе се специјализираат за хемија на никел-манган кобалт (NMC). Овие NMC батерии ќе ги користат моделите од повисока класа.

„Овој меморандум со CATL за хемијата на батериите LFP е уште една состојка во нашата долгорочна стратегија за заштита на слободата на мобилност за европската средна класа“, рече извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес. „CATL е лидер во индустријата во овој сектор и заедно со нашите иконски брендови на возила, ќе донесеме иновативна и достапна технологија за батерии на нашите клиенти, истовремено помагајќи ни да ја постигнеме нашата амбиција за нулта CO2 емисија до 2038 година“.

Се поголем замав на LFP батериите

LFP батериите стануваат сè почести кај електричните возила од пониска класа. На пример, основните верзии на Tesla Model 3 и Model Y користат LFP батерии од CATL. MG користи и LFP батерии како и повеќе премиум брендови како Xpeng и Nio. Кина доминира во индустријата LFP и се очекува да произведе повеќе од 99,5% од глобалната понуда оваа година, пишува Auto News.

„Многу сме задоволни што ја подигнуваме нашата соработка со Stellantis на ново ниво“, додаде претседателот и генерален директор на CATL, Робин Зенг. „Со долгогодишната експертиза на Stellantis во производството на автомобили и напредната технологија за батерии на CATL, веруваме дека партнерството ќе биде одлучувачки чекор на патувањето на двете страни кон целите за јаглеродна неутралност. Ќе останеме посветени на обезбедување поконкурентни и одржливи решенија за нашите партнери за промовирање на глобалната енергетска транзиција“.

Поврзани вести

Back to top button