fbpx

Stellantis ќе користи Qualcomm технологија за дигиталните платформи

Групацијата Stellantis ќе ја користи Snapdragon Digital Chassis на Qualcomm за своите STLA Brain и STLA SmartCockpit архитектури почнувајќи од 2024 година

Stellantis ќе ја користи дигиталната шасија на Qualcomm Snapdragon за да ги напојува претстојните технолошки платформи Brain и SmartCockpit на производителот на автомобили, соопштија двете компании.

Соработката ќе вклучува возила од сите 14 марки на Stellantis, почнувајќи со Maserati во 2024 година, рече софтверскиот шеф на Stellantis, Ив Бонефонт. До 2026 година, технологиите ќе бидат интегрирани во брендовите на групата, рече тој. „Зборуваме за милиони возила“, додаде Бонефонт.

Платформата STLA Brain е главната електрична/електронска и софтверска архитектура за идните возила Stellantis. Интегриран е во облакот за да ги олесни надградбите преку воздух. Платформата SmartCockpit е изградена на врвот на мозокот и користи апликации базирани на вештачка интелигенција за да испорача функции и услуги за инфозабава, вклучително и плаќања во возилото и гласовни команди. Тој е дизајниран и конструиран заедно со Amazon и Foxconn.

„Нашата технолошка соработка со Qualcomm Technologies е уште еден пример за тоа како ги идентификуваме индустриските лидери да работат заедно со нашите страсни и талентирани внатрешни тимови додека ги трансформираме нашите возила преку софтверски дефиниран пристап. Ова на крајот подобро ќе ги задоволи потребите на начинот на живот на нашите клиенти преку безбедни, персонализирани и секогаш поврзани карактеристики“, истакна извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес.

Клуч за исполнување на Dare Forward 2030

Соработката со Stellantis ќе ги вклучи платформите Cockpit и Connectivity, велат компаниите, особено интегрирајќи ги функциите 5G. Комплетот алатки Cockpit ќе ги напојува комуникациските и инфозабавните системи во автомобилот, вклучувајќи графика со висока дефиниција, во STLA SmartCockpit.

„Широкото искуство на Qualcomm Technologies во автомобилската индустрија и обемот како лидер во полупроводниците ќе ни овозможи вертикално да ги интегрираме клучните елементи на нашите нови платформи и поблиску да управуваме со комплетниот синџир на снабдување со електроника за да обезбедиме пристап до најдобрите технологии, да овозможиме исполнување на обемот на Stellantis потенцијал и да ја постигнеме нашата амбиција Dare Forward 2030“, додаде Таварес.

Инаку, ова е најновата „победа“ за Qualcomm во дизајнирањето поврзано со автомобилската индустрија. Компанијата претходно ги претстави плановите за заеднички развој на автоматизирани системи за возење врз основа на неодамна купениот софтвер Arriver со BMW минатиот месец.

Поврзани вести

Back to top button