fbpx

Stellantis планира седум нови возила како одговор на кинеските ривали

Stellantis најави дека подготвува седум нови и евтини автомобили кои ќе бидат базирани на нова платформа како одговор на кинеската „инвазија“

Stellantis работи на четири различни платформи кои ќе покриваат широк спектар на електрични автомобили. STLA Small, STLA Medium и STLA Large се конструирани како архитектури на едно тело со повеќе батерии, како и конфигурации со преден, заден и погон на сите четири тркала. Исто така, има и STLA Frame за поткрепа на поцврсти камиони и теренци со body-on-frame каросерија. Автомобилскиот конгломерат вели дека секоја платформа може да поддржи производство на два милиони возила годишно.

Откако Citroën e-C3 беше претставен, француската марка откри дека малиот хечбек нема да користи ниту една од четирите STLA платформи. Наместо тоа, ќе се смести на петтата архитектура прилагодена за Европа, но и за модели кои ќе се продаваат во Јужна Америка и Индија. Рено Турте, човекот задолжен за Smart Car, во изјава за Automotive News откри дека во моментов се развиваат околу седум автомобили со овој хардвер.

Ценовна достапност

Не сите од нив ќе бидат електрични возила, бидејќи платформата за паметни автомобили на Stellantis е дизајнирана за да се сместат и мотори со внатрешно согорување. Архитектурата не е сосема нова бидејќи е изведена од CMP, развиена од PSA. Доаѓа поголема верзија на e-C3, според Турте, кој додаде дека најмалку две други марки ќе лансираат автомобили почнувајќи од следната година. На прашањето дали следната генерација на Fiat Panda ќе биде една од нив, Турте силно сугерираше дека ќе биде така, а дебито е веќе потврдено за 11 јули 2024 година, по повод 125-годишнината на Fiat.

Колку евтини ќе бидат овие автомобили? Citroën e-C3 првично ќе чини 23.300 евра во Франција, Германија, Белгија, Холандија, Австрија и Португалија кога ќе биде пуштен во продажба на почетокот на 2024 година. Варијантата со помал опсег ќе ја намали цената на само 19.990 евра и ќе се појави на пазарот во 2025 година.

Со новообјавениот e-C3 и идните модели, Citroën сака да постигне барем 5% пазарен удел во Европа. Сепак, конкуренцијата е сè поостра на Стариот континент бидејќи се повеќе кинески брендови ги носат своите достапни електрични возила.

Поврзани вести

Back to top button