fbpx

Stellantis сака да ги задржи брендовите Autobianchi и Innocenti

Stellantis сака да ги задржи двата неактивни италијански брендови, откако во извештајот се вели дека италијанската влада размислува дали да ги понуди на кинеските компании.

Stellantis сака да ги задржи своите неактивни марки Autobianchi и Innocenti, но вели дека ќе ги почитува локалните закони доколку и дозволат на италијанската влада да ја преземе контролата врз двете автомобилски фирми.

Во јули, еден италијански весник тврдеше дека владата може да ги преземе двете компании по усвојувањето на законот во декември кој ќе и овозможи да добие историски брендови кои не се користат најмалку пет години. Се мисли дека италијанските власти потоа би можеле да им ги понудат овие имиња на кинески компании со надеж дека тоа ќе ги поттикне да основаат фабрики во земјата.

Главниот извршен директор на Stellantis, Карлос Таварес, неодамна беше прашан за оваа тема за време на прес-конференција и потврди дека ако може, конгломератот ќе се обиде да ги задржи двата бренда.

„Какви и да се законите, ние ќе ги почитуваме законите“, рече тој. „Ако тоа не е закон, тогаш ќе се обидеме да го заштитиме нашиот интерес“.

Autobianchi е основана во 1955 година пред да биде купена од Fiat во 1968 година. Изработуваше возила, вклучувајќи ги и A112 и Y10, но го заврши производството во 1995 година кога беше споена во Lancia. Innocenti започна со производство на возила во 1960 година, па дури и изгради италијанска верзија на Mini. Тој беше преземен од Fiat во 1980 година и официјално престана со работа во 1990-тите.

Auto News известува дека Stellantis никогаш не бил известен за наводниот предлог на италијанската влада да ги преземе двата непостоечки производители на автомобили.

За време на истиот прес-настан, Таварес истакна дека Stellantis веќе има 15 брендови и рече „Мислам дека имаме доволно“, додавајќи: „Имаме доволно грижи и ќе управуваме со нашиот бизнис најдобро што можеме“.

Италијанската влада и Stellantis се во расправија многу месеци. Stellantis вети дека ќе го зголеми локалното производство на 1 милион возила годишно, но неговото локално производство всушност опаѓа и може да ја заврши 2024 година откако изгради само 500.000 возила во Италија, 25% помалку од минатата година.

Поврзани вести

Back to top button