fbpx

Stellantis се пофали со новата STLA Medium платформа

Целосно новата STLA Medium платформа ќе ги поткрепи електричните автомобили и кросовери кои имаат моќност до 387 КС

Stellantis ја претстави целосно новата платформа STLA Medium, која ќе се користи за поткрепа на електрични автомобили, кросовери и теренци во сегментите C и D.

Платформата STLA Medium која треба да започне да се произведува во Европа подоцна оваа година е глобална архитектура и прва од четирите платформи за батериски електрични возила кои првично беа објавени во 2021 година.

Платформата е „BEV-по-дизајн“ и многу флексибилна за да може да прими широк спектар на возила. Конкретно, производителот на автомобили рече дека моделите базирани на архитектурата можат да бидат долги 4300-4900 милиметри и со меѓуоскино растојание од 2700-2900 мм. Овие возила, исто така, може да имаат повеќе од 220 мм растојание од подлогата за респектабилна способност надвор од патиштата.

Возилата базирани на платформата STLA Medium ќе се нудат со погон на предни или на сите тркала. Компанијата продолжи да рече дека можеме да очекуваме моќност помеѓу 218 КС и 387 КС.

Платформата ќе прими батерии со употреблив капацитет до 98 kWh, а Stellantis откри дека ќе има и „Standard“ како и „Performance“ батерии. Првата ќе обезбеди повеќе од 500 километри досег во циклусот WLTP, додека варијантата Performance ќе го зголеми до повеќе од 700 км.

Најдобра енергетска ефикасност

STLA Medium има електрична архитектура од 400 волти и ветува дека ќе ја испорача најдобрата енергетска ефикасност во својата класа, време на полнење и поврзување. Деталите се малку магливи, но производителот на автомобили рече дека возилата базирани на платформата ќе можат да се наполнат од 20% до 80% за 27 минути бидејќи ќе можат да полнат до 2,4 kWh во минута. Компанијата исто така соопшти дека некои модели ќе имаат рејтинг за потрошувачка на енергија помала од 14 kWh на 100 километри.

Производителот на автомобили истакна дека „еднослојниот пакет батерии со висока густина“ ќе го максимизира внатрешниот простор, а исто така „ќе го подобри возењето и управувањето со низок центар на гравитација“. Stellantis додаде: „Компонентите на платформата, како што се системот за греење/ладење на кабината, управувањето, помошта при сопирање и погонот се дизајнирани да ја минимизираат потрошувачката на енергија. Тие напори се комбинираат со широка употреба на лесни и крути материјали за да се оптимизира опсегот на возилата и да се обезбедат примерни перформанси за возење и управување“.

Годишно на платформата STLA Medium може да се произведуваат до два милиони возила во неколку погони ширум светот. Stellantis додаде дека платформата е дизајнирана имајќи ги предвид идните надградби бидејќи има корист од „Архитектурата на мозокот STLA, STLA SmartCockpit и STLA AutoDrive платформите – овозможувајќи надградби на софтверот и подобрен хардвер преку воздух“. Понатаму, STLA Medium е создаден со поглед кон идните хемикалии на батериите, па дури и батериите во цврста состојба.

Поврзани вести

Back to top button