Suzuki го најави новиот Swift со концепт и нов дизајн
Suzuki со концепт ја најави новата генерација на моделот Swift кој повеќе делува како еволуција отколку револуција
Suzuki на саемот за мобилност во Јапонија 2023 година го најави новиот Swift. И покрај тоа што е наречен концепт, моделот детално ја најавува сериската верзија која треба да дебитира во 2024 година.
Актуелниот Suzuki Swift беше претставен кон крајот на 2016 година и доби благ редизајн во 2020 година, поради што на ред дојде и големо ажурирање. Новата генерација задржува некои од препознатливите стилски знаци на својот претходник, заедно со отпечатокот и пропорциите. Сепак, целата каросерија е редизајнирана со аеродинамички подобрувања.
Новото лице на Swift се карактеризира со нешто помала саќе решетка, при што амблемот на Suzuki е сместен под хаубата на преклоп. Предните светла имаат нова форма и LED графика, во комбинација со подискретен влез на браникот кој е нагласен со облога во алуминиумски стил.
Профилот го задржува двотонскиот третман со ретровизорите, столбовите и „лебдечкиот“ покрив финиширан во црна боја, но добива нова карактерна линија над конвенционалните рачки на вратите (моделот во заминување има скриени рачки на вратите на задните врати). Новите алуминиумски тркала со дијамантски финиш изгледаат подготвени за производство во однос на дијаметарот, што обично не е случај кај концептните автомобили.
Назад наоѓаме помали и покоцкести LED задни светла со темна позадина и црна облога на долниот дел од браникот. Последно, но не и најмалку важно, концептот ја претстави нијансата Frontier Blue Pearl Metallic која најверојатно ќе биде вклучена во палетата на бои на серискиот модел.
Редизајниран ентериер
Внатрешноста е исто така редизајнирана, усвојувајќи сличен распоред на малку поголемото Baleno, иако белата пластична облога се проширува до вратите со интересна текстура што го прави да изгледа помодерно. Самостојниот инфозабавен екран – најверојатно 9-инчен уред – со дебели рамки има неколку кратенки чувствителни на допир.
Воланот со интегрирани копчиња е пренесен од другите модели во гамата на Suzuki, како и со ревидираните контроли за климатизација со прекинувачи наместо ротирачки копчиња. Таблата со инструменти има аналогни копчиња со мал екран меѓу нив, што докажува дека станува збор за буџетски модел. Интересно е што има слот за ЦД на централната конзола, над повеќекратните USB порти за полнење.
Suzuki е познат по опремувањето на своите модели со голем број на системи за асистенција и безбедност на одредени пазари како Европа и Јапонија (за разлика од Индија), а новиот Swift нема да биде исклучок од тоа правило. Новата генерација ќе има подобрен систем за ублажување на судирот наречен „Dual Sensor Brake Support II“, заедно со системите „Driver Monitoring“ и „Adaptive High Beam“.
Благ хибрид под хаубата
Suzuki Swift од 2024 година е долг 3.860 милиметри, широк 1.695 мм и висок е 1.500 мм, со меѓуоскино растојание од 2.450 мм. Овие бројки се речиси идентични со моделот во заминување, освен што потврдуваат дека ќе се засноваат на еволуирана верзија на постоечката архитектура на Heartect.
Компанијата не кажа многу за погонската група освен што го опиша како „високоефикасен“ мотор со „ниска потрошувачка на гориво“ кој е поврзан со менувач CVT. Сепак, некои информации велат дека е опремен со трицилиндричен мотор со благ хибриден систем. Се вели дека овој мотор не е поврзан со сегашниот 1,25-литарски K12C кој има четири цилиндри.
Судејќи според изгледот на концептот, очекуваме речиси идентични производствени спецификации за 2024 Suzuki Swift да биде претставен во Јапонија пред крајот на годината. Suzuki неодамна го објави 2024 MY на постоечкиот Swift Sport во Јапонија, што значи дека верзијата на новата генерација ќе пристигне токму на време за 2025 моделската година.