fbpx

Светот нема доволно ресурси за забрзана ЕВ транзиција

Toyota продолжува да се залага против брзото усвојување на ЕВ со батерии, тврдејќи дека хибридната технологија е поодржливо решение

Toyota во последно време дава позитивни сигнали за својата програма за електрични возила, но нејзиниот целокупен отпор кон прифаќање на целосно електрична иднина е добро документиран. Јапонската марка долго време тврди дека забрзаното преминување кон продажба исклучиво на ЕВ, со тешки рокови како оние во Европа и другите територии, е повеќе штетна за животната средина отколку постепената транзиција во која се вклучени хибридите.

Тие тврдења беа обелоденети кога главниот научник на Toyota Motor Corp. и главен извршен директор на Toyota Research Institute, Гил Прат, зборуваше со новинарите пред самитот на лидерите на Г7 во Јапонија. Прат уште еднаш истакна дека транзицијата кон ЕВ ќе потрае подолго од очекуваното и дека попостепен пристап, кој вклучува хибридни и водородни возила заедно со ЕВ, ќе даде подобри резултати во борбата против климатските промени.

„На крајот, ограничувањата на ресурсите ќе завршат, но за многу години нема да имаме доволно материјал за батерии и обновливи ресурси за полнење за батериските електрични возила“, рече Прат, пренесува Bloomberg. „Материјалите за батерии и инфраструктурата за полнење со обновливи извори на крајот ќе бидат во изобилство. Но, ќе бидат потребни децении за да се зголемат рудниците за батерии, капацитетите за производство на обновлива енергија, далноводите и сезонските капацитети за складирање енергија“.

Силна посветеност на хибридите

Критичарите на стратегијата на Toyota ги вклучија Greenpeace и сопствените инвеститори на компанијата. Некои се загрижени дека Toyota и даде на конкуренцијата предност во светот на електричните возила, со ривали како Tesla и BYD кои веќе го предводат патот во технологијата на електричните возила. Сопствениот ЕВ напор на Toyota, bZ4X, исто така беше означен како слаб, со разочарувачки опсег и беше оптоварен со повлекувања. Сепак, компанијата планира да продава 1,5 милиони ЕВ годишно до 2026 година, со 10 нови целосно електрични модели кои ќе дебитираат до тогаш.

Но, посветеноста на јапонската марка кон хибридите и другите алтернативи, веројатно нема да се поколеба без конкретен датум за прекинување. Во април, министрите за животна средина и енергија на Г7 ветија дека ќе ги намалат емисиите на возилата до 2035 година, но сè уште не дадоа никакви привремени цели или краен рок за стопирање на продажбата на автомобили со погон на внатрешно согорување.

Поврзани вести

Back to top button