Тesla Model S подобра од Mercedes S-класа и BMW 7 во Европа
Историско достигнување за Американците во 2017 година, според статистиката на ЈАТО
![ЈАТО](https://avtoplus.mk/wp-content/uploads/2018/02/Tesla-1600-3a-780x405.jpg)
За прв пат Tesla има продадено повеќе автомобили во сегментот на луксузни лимузини во Европа од германските конкуренти Mercedes, BMW и Audi, тврдат пазарните аналитичари од JATO Dynamics.
Најпродаваната премиум лимузина во Европа во 2017 година е Tesla Model S, според анализите на JATO Dynamics. Продажбата на Model S на американскиот производител на електрични скокнаа за 30% минатата година, или пласирани се вкупно 16.132 единици.
За споредба од Mercedes има реализација од својата Ѕ-класа од 13.359 (+ 3%), а BMW – 11.735 примероци од Серија 7 (- 13%). Ова е навистина историско достигнување за компанијата на Илон Маск, која досега ги има надминато германските конкуренти само на американскиот пазар.
И таму Моделот S е лидер во сегментот за лани, со 28.800 продажби, пред Cadillac XTS (16.275) и S-класа (15.888). Во Европа добро се претстави и кросоверот Tesla Model X, со вкупно околу 12.000 продажби, колку Porsche Cayenne и за 2 000 примероци повеќе од BMW X6.
Објаснувањето е поради затегнувањето на даночните олеснувања на пазари како холандскиот каде до 2016 година државата даваше дарежлив попусти за плаг ин хибриди и електрични возила. Во 2017 година, попустот беше само за чисти електрични возила, а Германците немаа слични модели во луксузниот D-сегмент.
Некои се прашуваат како Теслиниот модел S може да се спореди со премиум лимузините и покрај тоа што има висока цена, а е и за 11 cm помал од кратката верзија на S класа, за 13 cm пократок од Серија 7 и со 15 cm под претходната генерација на Audi A8.
Затоа европските производители се обидуваат да го забрзаат развојот на електрични модели. Аudi ќе го претстави својот прв голем електричен автомобил – e-tron Quattro, во август во Брисел. Пред тоа, Jaguar ќе дебитира во Женева со I-Pace. Исто така, се очекува дебито на електричната Е Mission на Porsche, директен конкурент на Tesla Model S.
Единствено останува прашањето дали Tesla ќе може ова да го претвори својот успех на пазарот во профит. Досега, компанијата е во загуба, а во 2017 година нејзиниот негативен резултат достигна 2 милијарди долари. „Лесно е да се произведуваат електрични автомобили, тешко е да се заработат пари од нив”, истакна директорот за развој на BMW, Клаус Фролих.