Тест BMW Серија 3: Стари навики, ново руво

Од претставувањето во 1975 година, Серија 3 стана заштитен знак на германскиот гигант. Редизајнирана за 2019, популарната „тројка“ влегува во својата седма моделска генерација, која носи неколку новини кај еден од најомилените модели на BMW

BMW Серија 3 влезе во својата седма генерација. За 44 години откако оригиналниот Е21 ја замени 02 Серијата, повеќе од 15 милиони „тројки“ се продадени низ седум моделски генерации. Иако глобалниот маркет е зголемено „населен“ од SUV и кросовери, само поголемата Серија 5 забележала повеќе продажби за BMW во 2018 година и тоа само за 0,8 проценти. Од своето претставување Серија 3 не само што стана заштитен знак на гигантот од Минхен, туку и мерка според која конкурентите во компактната „бизнис“ класа се споредуваат и се водат на многу начини.

Совршена комбинација на комфор, перформанси и престиж

BMW испорачува насмевки на лицата на возачите уште од воведувањето на Серија 3 во 1975 година. Можеби баварскиот гигант имал и некои промашувања во текот на годините, но старите навики умираат тешко, а денес е факт дека оние кои уживаат во возењето, сакаат да возат BMW Серија 3.

Надворешност 1/4 |  
Надворешност 2/4 |  
Надворешност 3/4 |  
Надворешност 4/4 |  

    Свежо редизајниран минатата година, BMW Серија 3 продолжува да ја обезбедува најдобрата комбинација на удобност, перформанси и престиж што ќе ја најдете меѓу малите луксузни спортски седани. Овој нов модел на седмата генерација е 3 инчи подолг и 1,5 инчи поширок од претходно, но без дилеми останува агилен и стабилен како и секогаш.

    Нов изглед, со примеси на својот претходник

    Во однос на својот претходник, новата Серија 3 доаѓа со целосно нова естетика. Поседува голем дел од дизајнерските елементи од моделот во заминување, особено решетката и сличната форма на фаровите. Задниот дел од новата Серија 3 има светла во форма на буквата L, а целиот автомобил има малку повеќе чист и кохезивен дизајн во однос на претходната генерација. Големината на двата автомобили исто така се разликува. Новиот модел на Серија 3 е повисок и поширок за помалку од еден инч и е околу три инчи подолг од Серија 3 од минатата генерација. Можеби ќе биде потребно да се погледне внимателно за да се забележи дека новата Серија 3 има нов екстериер, но општ впечаток е дека новата „Тројка“ е поубава од верзија во заминување.

    Кога станува збор за ентериерот, тука се забележливи поголеми промени кај моделот отколку кај надворешноста. И претходниот и новиот модел имаат чисти внатрешни дизајни, но внатрешноста на новиот модел делува помодерно со целосно дигитална инструмент табла со поинтегриран инфозабавен систем во центарот на предниот дел од кабината.

    Внатрешност 1/3 |
    Внатрешност 2/3 |
    Внатрешност 3/3 |

      Клучот во нејзиниот шарм и привлечност се поголемата и поцврста шасија и систем на потпирање и управување, кои ги затегнуваат веќе значителните перформанси за ракување со Серија 3. Четирицилиндерскиот 330i мотор со турбо-полнење кој се наследува од претходниот модел, добива нешто повеќе коњски сили и зголемен вртежен момент на ниско ниво, а за 2020 година пристигнува и V6 опција на моторот кој се враќа во новиот M340i.

      Мануелниот менувач заминува во историјата

      Исклучителниот 2.0 четирицилиндерски мотор го напојува BMW 330i во 2020 година. Опремен со единечен турбо-полнач, кој произведува 255 КС. За поголема брзина, новиот BMW M340i за 2020 година е опремен со турбо-полнач и моќност од 382 КС. BMW повеќе не ја нуди Серија 3 со мануелен менувач, што сигурно ќе „избрка“ некои од долгогодишните лојални вљубеници на седанот. Наместо тоа, секоја Серија 3 на BMW од 2020 година добива осумстепен автоматски ZF менувач со Sport режим, како и мануелен режим.

      И покрај својата моќ и мускулетост, Серија 3 сè уште е вистински разумен седан. Новиот модел ги задржува обележјата на Серија 3 за удобност и квалитет на ентериерот. Во него ќе пронајдете спортски седишта, импресивни екрани на допир и инфозабавен систем, но и многу пофини детали, како што е амбиенталното осветлување во кабината.

      Новата Серија 3 е поголема и потешка од својот претходник и се натпреварува со останатите компактни луксузни седани како Mercedes-Benz C-Класа, Audi A4, Genesis G70 и Alfa Romeo Giulia. Новата BMW Серија 3 е најголемата „Тројка“ направена досега.

      Цената на тестираниот модел изнесува 42.320 евра

      Технички податоци за BMW 320d G20:

      моторЕуро VI 2,0-литарски турбодизел, четирицилиндричен
      работна зафатнина1995 cm3
      пречник и од84 x 90 mm
      степен на компресија16.5:1
      максимална моќ190 КС
      макс. вртежен момент400 Nm при 1750 – 2500 min-1
      трансмисијана задни тркала преку автоматски осум-степен менувач
      потпирањенапред независен Макферсонов систем, спирални пружини, позади независен мултилинк
      сопирачкивентилирачки дискови, ABS
      пневматици205/60 R16
      каросеријаседан со 4 врати, 5 места
      должина х ширина х висина4709 x 1827 x 1435
      меѓуоскино растојание2851
      траги (напред/назад)1589 mm x 1604 mm
      тежина1455 kg
      максимална тежина2085 kg
      багажен капацитет480
      резервоар40 литри
      максимална брзина240
      забрзување 0-100 km/h6,8
      потрошувачка (отворен пат/град/просек)3,8-4,1/4,9-5,1/4,2-4,5 l/100 km
      емисија на CO2110-117 g/km
      СИТЕ ПРАВА ЗАДРЖАНИ-НИТУ ЕДЕН ДЕЛ, ТЕКСТ ИЛИ ФОТОГРАФИЈА НЕ СМЕЕ ДА СЕ РЕПРОДУЦИРА ИЛИ ДИСТРИБУИРА НА БИЛО КОЈ НАЧИН И НА БИЛО КОЈ ЈАЗИК БЕЗ ПРЕТХОДНА СОГЛАСНОСТ ОД РЕДАКЦИЈАТА НА АВТО ПЛУС. НОСИТЕЛ НА АВТОРСКИТЕ ПРАВА ВРЗ ТЕКСТОТ И ФОТОГРАФИИТЕ Е АМПТЕАМ ДООЕЛ.

      Клучни зборови

      Поврзани вести

      Back to top button
      Close