fbpx

Toyota ја претстави освежената Corolla

Јапонскиот производител Toyota го освежи својот бестселер Corolla за европскиот пазар додавајќи го новиот хибриден систем и нова технологија во ентериерот

Toyota ја претстави освежената гама на Corolla за Европа, откако претходно го покажа моделот со американски спецификации. Европскиот модел ја добива петтата генерација на хибридниот систем на Toyota, притоа добивајќи нова технологија во кабината и благи визуелни измени за да се одржи свеж изглед четири години по дебито на 12-тата генерација.

И покрај фактот што повеќе производители на автомобили се приклучија на трендот на електрификација, Corolla останува единствениот целосен хибрид во C-сегментот, а претходно достапните опции единствено со конвенционален мотор се укинати од гамата на Corolla, што резултира со целосно хибридна постава со оглед на тоа дека GR Corolla хот хечот не е достапен во Европа.

Петта генерација хибриден систем

Новите хибридни системи се подобрени користејќи го истиот рецепт, а добиваат поголема моќност и подобрени перформанси. Освежениот модел останува достапен со 1,8-литарски и 2,0-литарски мотори, ексклузивно достапни со погон на предните тркала. Редизајнираната контролна единица за моќност (PCU) и електричниот мотор на менувачот, во комбинација со помалата и помоќна литиум-јонска батерија, ја намалија масата на хибридната погонска единица до 18 килограми во зависност од варијантата.

Во однос на моќноста, 1,8-литарскиот хибрид произведува140 КС што претставува зголемување од 18 КС во споредба со моделот во заминување. Така, освежената базична Corolla може да забрза од 0-100 km/h за 9,2 секунди, намалувајќи го времето за 1,7 секунди во однос на својот претходник, додека ја задржува истата просечна емисија на CO2 од 102 g/km. Од друга страна 2,0-литарскиот хибрид произведува 196 КС, што е за 16 КС повеќе од претходно. Овде, забрзувањето од 0-100 km/h трае 7,5 секунди, со малку намалена просечна емисија на C02 од 107 g/km (-2 g/km).

Покрај подобрените спецификации, инженерите на Toyota ја рекалибрираа хибридната контролна единица за поприродно и линеарно забрзување во согласност со намерите на возачот. Намалувањето на брзината на моторот за време на забрзувањето резултира со потивок погон.

Toyota Corolla

Освежен дизајн

Освежената Corolla се чини дека е практично непроменета. Сепак, има неколку подобрувања на решетката на решетката и рамката на светлата за магла, заедно со три нови опции за боја (Juniper Blue за хечбекот и Touring Sports, Midlight Teal за седанот и Metallic Grey за сите три) и нови алуминиумски тркала. Дополнително, врвните облоги на хечбекот и Touring Sports добиваат би-LED предни светла со адаптивен систем за долго светло (AHS). Што се однесува до GR Sport, тој има корист од новиот сет од 18-инчни машински алуминиумски тркала, поспортски заден браник и освежени седишта.

Toyota Corolla

Внатре, Toyota нуди нови опции за украсување и тапацир за посовремен амбиент. На технолошки план, постои 12,3-инчен дигитален табла со инструменти што е стандарден кај верзиите од средно ниво, нудејќи четири режими – Casual, Smart, Sport и Tough. Тој е комбиниран со поголемиот 10,5-инчен инфозабавен екран на допир од Corolla Cross, кој интегрира навигација базирана на облак и нов гласовен асистент. Вториот може да препознае природни барања за разговор, па дури и да ги отвора или затвора прозорците.

Понатаму, пакетот Toyota T-Mate го вклучува најновиот Toyota Safety Sense со нов и подобрен ADAS, склон кон бежични надградби на софтвер. Конечно, возачите имаат пристап до далечински услуги преку апликацијата MyT.

Подигнатата гама на Toyota Corolla (хечбек, седан, Touring Sports) ќе биде достапна во Европа во првиот квартал на 2023 година. Тојота ќе ги објави цените поблиску до пазарното лансирање на моделот.

Поврзани вести

Back to top button