Toyota лансира нов сет на системи за безбедност

Јапонскиот гигант познат по своите безбедносни состави ја лансира втората генерација на Toyota Safety Sense (TSS)

Во 2014 година Toyota претстави комплетно нов сет на асист-системи за безбедност за возачите – Toyota Safety Sense (TSS). Таа беше поделена на два подвида – почетна (TSS C за компактни модели) и посовремена (TSS P за средни и големи модели), постепено се ставаа на сите автомобили на Тoyota и Lexus. Сега Јапонците се подготвени со технологијата од втората генерација, која вклучува значително проширени карактеристики и подобрени технички параметри.

Toyota Safety Sense

Исто така, блокот TSS е со намалена големина, што го олеснува сместувањето под покривот на возилото. TSS C досега работеше во опсег од 10-80 km/h, но неговиот стандард сега е зголемен на 10-180 km/h. Системoт за контрола на лентата на движењето со автоматско свртување (LDA) исто така е модернизирана. Досега ги регистрираше само белите и жолти линии на патиштата, а сега го следи патот далеку напред, со што се намалува ризикот од излетување.

Покрај тоа, во втората генерација на системот, предупредувањето за сопирање на автомобилот пред вас (TSS P) и неговото тргнување (TSS C) се интегрирани во една функција. Воедно е задржано автоматско префрлување од кратки на долги светла и обратно. Сензорите во новиот систем се идентични со оние што се користеа досега, потпирајќи се на камера со еден објектив и чувствителен радар. Сепак, растојанието што го сметаат е зголемено.

Исто така, се прават подобрувања на функцијата за откривање на пешаци што веќе ја имаат за велосипедистите. Во комплексот е додадена асистенција за држење на лентата, благодарение на која автомобилот останува во средината на лентата. Го намалува товарот на возачот, особено кога се активира адаптивната контрола на патувањето.

Јапонците тврдат дека искуството стекнато од употребата на комплексот TSS (тоа е повеќе од 5 милиони автомобили) и статистиката за несреќи ја покажуваат корисноста на системот. Неговата употреба го намалува ризикот од судир со друго патно возило за 50%. Се очекува во втората генерација овој процент да се зголеми.

Клучни зборови

Поврзани вести

Back to top button
Close