Toyota подготвува PHEV со 200 километри електричен опсег
Toyota до 2025 година ќе лансира 10 нови електрични возила, а plug-in хибридите ќе бидат означени како „практични батериски ЕВ“
Toyota ги забрзува своите планови за електрификација бидејќи новата политика на менаџментот објавена неодамна во голема мера се врти околу електричните возила. Најмалку 10 модели со електричен мотор ќе бидат лансирани до 2026 година. Но, тука се доаѓа до прашањето што ќе биде со хибридите по кои Toyota е препознатлива.
Извршниот потпретседател Хироки Накаџима објави дека инженерите работат на следната генерација на plug-in хибриди со чисто електричен опсег од повеќе од 200 километри. Високиот функционер на јапонскиот производител не го спомна тест циклусот, но без разлика дали се работи за WLTP или EPA, новите PHEV на компанијата ќе добијат голем поттик во однос на чисто електричен опсег.
Како споредба, Prius Prime има електричен досег проценет од производителот од скоро 71 километар благодарение на пакетот литиум-јонски батерии од 13,6 kWh. Опсегот со нулта емисија скокна за 76 проценти во споредба со моделот од претходната генерација. Сепак, другите PHEV го прават тоа уште подобро бидејќи EPA ги оцени Range Rover и Range Rover Sport на 82 километри користејќи исклучиво електрична енергија.
Toyota вели дека нејзиниот нов PHEV ќе биде репозициониран како „практичен BEV“, додека обичните хибриди ќе бидат подобрени „со фокус на висок квалитет и пристапни цени“. Во исто време, се работи за следната генерација на ЕВ кои работат на батерии кои доаѓаат од 2026 година, што ќе го удвои опсегот на возење во споредба со постоечките модели.
Што се однесува до технологијата на горивни ќелии, Toyota сака да започне масовно производство на комерцијални FCEV. На долг рок, целта е да се намалат светските просечни емисии на CO2 за 33 проценти до крајот на деценијата и за повеќе од 50 проценти до 2035 година во споредба со нивоата во 2019 година. На крајот, целта е да се постигне CO2 неутралност до 2050 година.