fbpx

VW Golf би можел да не добие нова генерација

Деветтата генерација на VW Golf би можела да остане само сон поради зголемените трошоци за развој на конвенционални возила и новите регулативи

Во март 2021 година, Volkswagen објави дека Golf, T-Roc, Tiguan и Passat ќе добијат модели од следната генерација. Таа изјава можеби беше малку прерана во случајот со најпопуларниот модел на германската марка бидејќи новоименуваниот извршен директор на компанијата останува внимателен во врска со иднината на Golf. Во интервју за германскиот весник Welt, Томас Шафер рече дека се уште не е донесена одлука за развој на модел од деветтата генерација.

Поранешниот прв човек на Škoda гo презеде раководењето со марката Volkswagen на 1 април оваа година и ја доведува во прашање иднината на Golf поради зголемените трошоци со развојот на автомобили опремени со мотори со внатрешно согорување. Регулативите на Euro 7 се очекува да пристигнат во наредните години, а тие ќе ги зголемат цените на автомобилите со внатрешно согорување за 3.000 евра до 5.000 евра, според Шафер. Тој додаде дека се ближи крајот за автомобилите од 10.000 евра во Европа, бидејќи ако моторите со согорување се усогласат со построгата легислатива во однос на емисиите, ќе се зголемат трошоците за развој.

Раководството на VW објави дека веќе се работи на фејслифтинг и освежување за актуелниот Golf, но Mk9 во овој момент е неизвесен. Тој истакна дека инженерството на нов конвенционален автомобил, кој најверојатно нема да има традиционален животен циклус од 7-8 години, можеби не вреди, додавајќи дека е „исклучително скапо“ да се развијат возила усогласени со Еуро 7.

Забраната за мотори на внатрешно согорување доаѓа во 2035

Читајќи меѓу редови, неговата изјава дека Golf 9 не би се продавал цели седум до осум години е поврзана со забраната за продажба на нови автомобили опремени со бензински или дизел мотори кои ќе стапат на сила во Европската унија во 2035 година. Моделот од актуелната генерација постои од 2019 година и најверојатно ќе добие фејслифт во 2023/2024 година по што ќе се продава уште три до четири години.

Според тоа, потенцијалниот Golf Mk9 би пристигнал во 2027 година, што значи дека неговото паѓање може да се совпадне со смртта на моторите со внатрешно согорување во ЕУ. Некои европски пазари би можеле да одлучат да се префрлат на електрични возила порано од тоа, што следствено ќе влијае на продажбата на Golf со ограничување на неговата достапност.

Томас Шафер рече дека конечната одлука за тоа дали ќе има деветта генерација на VW Golf ќе биде донесена во следните 12 месеци. Тој рече дека со компактните автомобили, тешко е да се надоместат повисоките трошоци за развој што доаѓаат со Euro 7, за да можеме да заклучиме дека иднината не изгледа одлично ниту за Polo со погон на внатрешно согорување. .

Поврзани вести

Back to top button