Xiaomi ангажира експерти од BMW за својот R&D центар во Европа

Кинескиот технолошки гигант Xiaomi има амбициозни планови да стане значаен играч на глобалниот пазар на електрични возила, а за да го постигне тоа, компанијата почна со агресивно регрутирање на искусни стручњаци од реномирани брендови како BMW. Досега, барем пет високи менаџери од германската автомобилска компанија се приклучија кон европскиот центар за истражување и развој (R&D) на Xiaomi, чија точна локација сè уште не е официјално објавена.
Искусен тим од BMW и Rolls-Royce
Според информациите од LinkedIn, Xiaomi го ангажираше Рудолф Дитрих од BMW за шеф на нивниот европски R&D центар. Дитрих има богато искуство, со 15 години минати во BMW и претходна работа во Formula 1 тимовите на Williams и Sauber. Исто така, Душан Сарач се приклучи на Xiaomi по неколку години работа во BMW и Rolls-Royce.
Според Reuters, Јанис Хелвиг исто така премина во кинескиот бренд и ќе работи како сениор инженер за развој на перформанси и интеграција. Xiaomi во моментов бара дополнителни искусни професионалци за позициите на сениор дизајнер на автомобили, сениор дизајнер за надворешност на автомобили и инженери за динамика на возила во Минхен, Германија.
Амбициозни цели за продажба на EV
Xiaomi има високи амбиции за пазарот во Кина, со цел оваа година да продаде 350.000 електрични возила. Доколку ја постигне оваа цел, ќе ги надмине комбинираните продажни резултати на Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz и Porsche во 2024 година. Тоа ќе претставува значаен успех за компанијата, која само минатата година започна со производство на електричниот седан SU7.
SU7 Ultra и YU7 SUV: Xiaomi ја проширува понудата
Со неодамнешното лансирање на SU7 Ultra, кој е директен конкурент на најмоќните електрични возила на пазарот, Xiaomi покажува јасни знаци за раст. Сепак, 2025 година ќе биде клучна за компанијата бидејќи тогаш започнува со производство и испораки на YU7, електричен SUV кој ќе биде поевтина алтернатива на Tesla Model Y.
Големата популарност на SUV возилата во светски рамки значи дека YU7 би можел значително да ги зголеми продажните бројки на Xiaomi и дополнително да ја зацврсти позицијата на кинескиот гигант на глобалниот пазар на електрични возила.