Xiaomi станува сериозен играч во авто-индустријата
Кинескиот Xiaomi има за цел да продаде повеќе електрични возила во Кина отколку сите германски брендови заедно

До неодамна, германските премиум брендови беа симбол за луксуз на кинескиот автомобилски пазар. Mercedes-Benz и Porsche доминираа со најголем дел од продажбата токму во Кина. Но, домашните кинески брендови почнаа сериозно да ги менуваат овие трендови, со Xiaomi како совршен пример за промените на пазарот.
Од електроника до електрични автомобили
Xiaomi е познат бренд ширум светот, најмногу како производител на електроника и производи за домаќинство – од паметни телефони и лаптопи до куфери и правосмукалки. И покрај неуспехот на многу други компании да влезат на пазарот на електрични возила, Xiaomi успешно го лансираше својот прв електричен автомобил, моделот SU7, кој започна со испорака пред помалку од една година.
Амбициозни цели во Кина
Со SU7 и претстојниот SUV модел YU7, Xiaomi има цел да продаде 350.000 електрични возила оваа година во Кина. Ако ја постигне оваа цел, компанијата ќе ги надмине заедничките продажби на електрични автомобили на германските брендови Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz и Porsche од минатата година, известува Handelsblatt.
Глобална експанзија во подготовка
Амбициите на Xiaomi не завршуваат само на кинескиот пазар. Претседателот на компанијата, Вилијам Лу, неодамна најави дека брендот има планови за проширување на нови пазари во наредните неколку години. Ова ја потврдува сериозната намера на Xiaomi да стане глобален играч во автомобилската индустрија.
Xiaomi YU7 – клучен модел за идниот раст
Со претстојниот почеток на испораките на електричниот SUV YU7 во јуни или јули, Xiaomi очекува значително зголемување на продажбата. SUV моделите продолжуваат да доминираат во глобалната продажба, па YU7 се очекува да постигне дури и поголем успех од SU7. Автомобилската индустрија со нетрпение го очекува лансирањето на овој модел и ќе ги следи неговите резултати за да види дали Xiaomi ќе успее да го задржи брзиот раст.