fbpx

Renault ќе го развива новото електрично Twingo со кинески партнер

Откако се прекинаа разговорите со Volkswagen, Renault одлучи да склучи партнерство со кинеска компанија за развојот на новото електрично Twingo

По прекинот на преговорите меѓу Renault и Volkswagen, францускиот производител на автомобили потврди дека ќе го развива новиот ЕВ со кинески партнер. Веста доаѓа откако извршниот директор на Renault потврди дека марката сака да создаде евтино електрично возило што ќе служи како следната генерација на Twingo.

Со забавувањето на продажбата на електрични возила што предизвикува загриженост кај повеќе производители на автомобили, развојот на поевтини и попристапни електрични автомобили многумина го гледаат како еден начин за заживување на продажбата. Покрај тоа, голем број традиционални производители на автомобили се соочуваат со зголемен притисок од влезот на кинеските ентитети кои можат да ја искористат напредната технологија за електрични возила и строго контролираните синџири на снабдување за да испорачаат поевтин производ.

Извршниот директор на Renault, Лука де Мео, претходно ги повика европските производители на автомобили да се обединат и да формираат конгломерат во стилот на Airbus за производство на електрични возила со пристапни цени способни да се натпреваруваат со кинескиот увоз што влегува на континентот.

Сепак, во новата изјава дадена за AutoNews, Renault ќе го развива автомобилот во самата Кина. Предводени од Ampere, одделот за електрични возила на Renault, само стилизирањето и напредното инженерство на новото Twingo ќе се одвива во Франција. Се вели дека Renault сака да го намали времето за развој, додека исто така се залага за автомобил кој може да има цена под 20.000 евра. Производството, сепак, ќе се одвива во Европа, најверојатно во словенечката фабрика на компанијата која моментално го произведува Twingo.

И покрај тајмингот, Renault вели дека потегот за наоѓање нов партнер не е поврзан со разговорите што ги имаше со своите германски колеги претходно оваа година. На почетокот на оваа година, VW објави дека оди сам, со изградба на почетно ЕВ со цена од 20.000 евра.

Во меѓувреме, партнерството на Renualt со сè уште неименуваната кинеска инженерска компанија има и двојна предност. Со партнерство со кинеска компанија, францускиот производител на автомобили се надева дека ќе може да научат како брзо да се движат во развојот на ЕВ, при што Кина е центарот за брз развој на електрични возила.

Поврзани вести

Back to top button