Bugatti L’Ultime е финалната изведба на Chiron пред неговата пензија
Овој специјален Chiron Super Sport, наречен L'Ultime, е последен од ограниченото производство од 500 единици
Bugatti го претстави последниот примерок на хиперавтомобилот Chiron, осум долги години по неговото големо деби на Саемот за автомобили во Женева во 2016 година. Наречен L’Ultime, ова е во суштина Chiron Super Sport прилагоден со помош на програмата за персонализација Sur Mesure. Тоа го означува големото финале на ограниченото производство на Chiron од 500 единици.
Специјалниот модел ги спојува оригиналните French Racing Blue и Atlantic Blue нијанси на Chiron, иако во обратна низа и со карактеристичен градиент меѓу нив. Дополнително, и предните и задните тркала се поединечно обоени за да ги надополнат нијансите на каросеријата. Дополнително, специјално изработениот амблем на Bugatti на решетката е украсен во сина боја.
Профилот е украсен со рачно напишани имиња на значајни места кои одиграле клучна улога во развојот и животниот циклус на Chiron. Тука спаѓаат Женева, Шантили, патеката Пол Рикар, патеката Ехра-Лесиен, Шато Сен Жан, Кејп Канаверал и, се разбира, домот на Bugatti во Молсхајм. Иако исходот изгледа неверојатно, некои може да го сметаат за помалку посебен во споредба со скиците применети со слична техника во еднократниот Chiron Super Sport Golden Era.
Рачно напишаниот амблем #500 го означува производниот број на L’Ultime, што се појавува над страничните рабови, на тркалата, под задното крило и на капакот на погонската единица W16. Дополнително, боите на француското знаме на капачињата на ретровизорите гордо ја прикажуваат земјата на потекло на Bugatti.
Ентериер
Внатрешноста комбинира Deep Blue кожен тапацир со Blue Carbon Matt инсерти и француски Racing Blue акценти. Посебните допири ги вклучуваат амблемите L’Ultime и #500 на различни места, како и кожните фластери „рачно исечени, рачно шиени и рачно ткаени“ на панелите на вратите. Очекувано, нема промени во 8,0-литарскиот W16 квад-турбо мотор, кој ги произведува истите 1.600 КС како и секој друг примерок на Chiron Super Sport.
Chiron влезе во историјата како прв сериски модел кој ја надмина ознаката од 482,8 километри на час со неофицијален рекорд на максимална брзина од 490,484 км/ч на полигонот Ехра-Лесиен во 2019 година. Сепак, Bugatti оттогаш објави дека повеќе не се стреми да следи рекорди за брзина, што укажува дека идните модели можеби нема нужно да имаат за цел да го надминат ова достигнување.
Покрај стандардниот Chiron, низ годините беа претставени различни повторувања на хиперавтомобилот, вклучувајќи ги Sport, Pur Sport, Super Sport и Super Sport 300+, како и неколку ограничени и еднократни примероци инспирирани од богатото наследство Bugatti.
Крајот на една ера е почеток на друга
Кристоф Пиошон, претседател на Bugatti Automobiles, се збогуваше со Chiron, потврдувајќи го откривањето на новиот модел следниот месец, велејќи: „Овој 500-ти и последен модел на Chiron е соодветно збогување што доловува дефинирачко наследство, кое засекогаш ќе биде врежано во автомобилската индустрија. историја и го отвора патот за светло ново поглавје. Ова патување започнува со производството на Bolide и W16 Mistral и продолжува со откривањето на нашиот нов модел во јуни“.
Наследникот на Bugatti Chiron ќе го замени култниот погонски агрегат W16 со четири турбо полначи за атмосферски V16 со хибридна помош. Хиперавтомобилот веќе го имаше своето прво појавување во камуфлирана форма, откако беше откриен на приватни состаноци со клиентите на Bugatti.