fbpx

И Xpeng сака да произведува возила во Европа

Кинескиот производител Xpeng, има за цел да започне со производство на електрични возила во Европа за да ги ублажи тарифите од ЕУ

Xpeng бара производствена локација во Европа, што го прави најновиот кинески производител на електрични возила, кој сака да го ублажи влијанието на увозните тарифи со изградба на свои автомобили во регионот.

Кинескиот партнер на Volkswagen Group е во почетна фаза на избор на локација во Европската унија како дел од нејзиниот иден план за локализирање на производството, рече извршниот директор Хе Ксијаопенг во интервју за Bloomberg во седиштето на автомобилскиот производител во Гуангжу, Кина.

Компанијата очекува да изгради капацитет во области со „релативно ниски ризици за работна сила“, рече тој.

Xpeng, исто така, планира да постави центар за податоци од големи размери во Европа, бидејќи ефикасното собирање софтвер станува најважно за интелигентните функции за возење на автомобилите.

Широкиот план на Xpeng да стане глобален нема да биде под влијание на повисоките давачки, тврди Хе, иако истакна дека некои „профити од европските земји ќе се намалат по зголемувањето на тарифите“.

Воспоставувањето производствен отпечаток во Европа ќе придонесе Xpeng да се приклучи на растечкиот ранг на кинеските производители на електрични возила, вклучувајќи ги BYD, Chery и Zeekr, кои сакаат да го изградат производството во регионот за да го минимизираат влијанието на одлуката на ЕУ да ги зголеми давачките за електричните возила произведени во Кина на дури 36,3 отсто.

Според одлуката на ЕУ, Xpeng треба да се соочи со дополнителна тарифа од 21,3 проценти.

Додадените европски давачки се само еден аспект од поширокиот глобален трговски спор.

Стабилизација на пазарот

Xpeng, исто така, се бореше со нешто послаба домашна продажба, спорови за планирање производи и долготрајна ценовна војна на кинескиот пазар. Цената на нејзината акција е повеќе од преполовена од јануари.

Производителот на автомобили испорача околу 50.000 возила во првата половина, што е само околу една петтина од месечната продажба на BYD.

Иако неговата перспектива за испорака за тековниот квартал ги надмина проценките на аналитичарите, нејзините проектирани приходи се далеку пониски од очекувањата, според нејзиниот последен квартален извештај.

Една светла точка за Xpeng е неговото долгогодишно партнерство со VW. Стотици вработени на германскиот производител сега работат во неговото седиште во Гуангжу.

Менаџерите на ниво на потпретседател од двете страни се состануваат најмалку еднаш неделно, рече Хе, истакнувајќи дека компанијата „вложува максимални напори за да обезбеди добро партнерството да функционира“.

Еден пример за тоа како соработката е од корист за кинеската компанија лежи во управувањето со сложени синџири на снабдување.

Со помош на VW, бруто маржата на Xpeng во вториот квартал се искачи на 14 отсто од негативните 3,9 отсто пред една година.

Предност на вештачката интелигенција

Xpeng ја гледа својата експертиза во вештачката интелигенција и напредните функции за потпомогнато возење како што му помагаат да влезе во Европа.

Тоа е една од причините зошто ќе мора да постави голем центар за податоци таму пред да може да ги воведе тие карактеристики во регионот, рече тој.

Xpeng, исто така, инвестираше многу во истражување и развој поврзано со вештачката интелигенција, вклучително и сопствени чипови, рече Хе, истакнувајќи дека полупроводниците ќе играат повеќе клучна улога во „интелигентните“ возила отколку во ќелиите на батериите.

„Продажбата на милион автомобили со вештачка интелигенција годишно ќе биде предуслов за компаниите кои конечно ќе излезат како победници во следните 10 години, во кои човечкиот возач можеби ќе го допира воланот помалку од еднаш дневно во просек на нивниот дневен патуваат“, додаде Хе.

„Ќе ги видиме компаниите кои продаваат такви производи од 2025 година, а Xpeng ќе биде меѓу нив“.

Поврзани вести

Back to top button