GM и Hyundai потпишаа договор за заедничко произвoдство на возила
Ако партнерството успее, тоа ќе им овозможи на Hyundai и GM да понудат поширок спектар на производи на своите клиенти
Нов ден, ново потенцијално партнерство меѓу производителите на автомобили, во потрага по намалување на трошоците и зголемување на конкурентноста. Hyundai и GM потпишаа Меморандум за разбирање (MoU) за да ги истражат можностите за соработка за идни возила, подобрувања на синџирот на снабдување и технологии за чиста енергија.
Необврзувачкиот рамковен договор беше потпишан од извршниот претседател на Hyundai Motor Group Еуисун Чунг и извршниот директор на GM Мери Бара. Следниот чекор е двете страни да разговараат за различни можности и да работат на „обврзувачки договори“. Овие дискусии ќе започнат „веднаш“, нагласувајќи ја итноста на предметот.
Меѓу потенцијалните области на соработка меѓу Hyundai и GM се идните патнички и комерцијални возила, како и внатрешно согорување, електрични и водородни погонски единици. Двете автомобилски групи, исто така, ќе разгледаат комбинирани извори на суровини за батерии, челик и други области, со цел да имаат корист од економиите на обем.
Според заедничкото соопштение, Hyundai и GM имаат за цел „да ја подобрат ефикасноста“ и „да ја зголемат конкурентноста“. Соработката во клучните стратешки области ќе помогне да се намалат трошоците за истражување и развој и да се скрати времето за развој на идните производи. Доколку биде успешно, ова партнерство би можело да им овозможи на производителите на автомобили да им понудат поширок опсег на возила на своите клиенти.
Мери Бара, претседател и извршен директор на GM, изјави: „GM и Hyundai имаат комплементарни сили и талентирани тимови. Нашата цел е да ги отклучиме размерите и креативноста на двете компании за да доставиме уште поконкурентни возила на клиентите побрзо и поефикасно“.
Во име на корејската групација, Еуисун Чунг, извршен претседател на Hyundai Motor Group, коментираше: „Ова партнерство ќе им овозможи на Hyundai Motor и GM да ги проценат можностите за подобрување на конкурентноста на клучните пазари и сегменти на возила, како и да ја поттикнат ефикасноста на трошоците и да обезбедат посилна вредност за клиентите. преку нашата комбинирана експертиза и иновативни технологии“.
Време на сојузи и соработки
Веста доаѓа една година откако GM и Honda го откажаа договорот вреден 5 милијарди долари за заеднички развој на достапни електрични теренци. GM можеби најде соодветна алтернатива во Hyundai, со кого истражува поширок опсег на можности за соработка.
Во денешно време, повеќето производители на автомобили членуваат во некој вид партнерство или сојуз, со слични цели за намалување на трошоците и ефикасност. Претходно оваа година, Honda ги здружи силите со Nissan и Mitsubishi, додека Toyota неодамна беше партнер со Subaru и Mazda.
Ако ги додадете VW Group и портфолиото од 14 марки Stellantis во сето ова, можете да видите дека ова не е време да се биде осамен во автомобилската индустрија. На крајот на краиштата, кинеските брендови веќе ја започнаа својата инвазија на глобалните пазари, што им отежнува на добро етаблираните производители на автомобили да останат конкурентни.