Тест Volkswagen T-Cross: Освојувач на урбаниот простoр
По големиот успех кој го бележи со гамата на SUV модели, Volkswagen одлучи да заигра и во урбаниот сегмент. Од таа причина во своето портфолио го вклучува најмалиот преставник, моделот T-Cross. Неговите носечки атрибути се истакнуваат преку модерно скроена надворешност , модуларен кабински простор и проверен, економичен механички склоп
Најновата изведба на SUV автомобил од Volkswagen е резервирана за најмалиот модел во гамата. Го носи назиовот T-Cross и се базира на хечбек моделот Polo, но, од него е подолг за 54 мм и повисок за 138 мм. Или во слободен превод, неговите димензии се со приближно иста големина како кај 5-та генерација на Golf, така што тука збор „мал“ треба да се земе со резерва.
Градска алтернатива
Изгледот на екстериерот кокетира со спојување на доста прецизни-германски линии и младешки идеи, сплет кој досега не сме го сретнувале често кај конзервативно, дизајнерски ориентираниот Volkswagen. Затоа на предната страна, T-Cross се определува за затегнати светлосни блокови што навлегуваат во маската на ладилникот и големи браници, со овој потег се обезбедува контрастен акцент и робусна појава.
Во профилот се забележува цврстата карактерна линија која е втисната високо над половината и го истакнува прилично исправениот Ц-столб. Секако, тука се и пластичните облоги окулу тркалата и долниот дел од каросеријата со кои се надополнува приказната за „градски SUV“ автомобил. Највпечатливиот агол се наоѓа на задниот дел.
Светлосната лента поставена по целата должина што ги спојува задните светла е „must have“ елемент кој трендсетерите ќе го препознаат како задолжителен стајлинг, а инспирацијата ја црпи од премиум моделите во концернот, Audi и Porsche. Ако во целиот комплет ја вклучиме и несекојдневната тиркизна нијанса во која беше обоен тестираниот модел што дополнително влијае на неговиот атрактивен изглед, докажува зошто со T-Cross секогаш бевме во центарот на вниманието.
Максимална модуларност
Кабинскиот простор е организиран на беспрекорен начин, речиси е невозможно да се каже дека и лица со поголеми пропорции неможе да ја пронајдат идеалната позиција за седење и тоа не само на предните две седишта резервирани за возачот и совозачот. Како ретко кој автомобил што е со должина малку над 4 метри T-Cross може да манипулира со просторот во внатрешноста.
Имено, задната клупа преставува волшебно место кое е поставено на надоллжни шини што дозволуваат таа да се придвижува за преку 10 сантиметри. Комбинациите кои можат да се направат со задните седишта директно влијаат на волуменот кој го има багажниот простор.
Неговата изведба, во основната конфигурација располага со солиден основен капацитет од 385 литри, а ако и тоа не е доволно и имате потреба за превоз на долги предмети вториот ред седишта може да се преклопи, со што ќе се добие волумен од максимални 1.281 литри.
Материјалите за изработка се со висок квалитет, на места од потврда компонента, но со загарантирана долговечност. Од дизајнерски агол, забележливи се острите агли на централната конзола која го спојува инфо-дисплејот и инструмент таблата пред возачот, со сјаен декоративен елемент што ја разигрува атмосферата во кабината.
Софистицирана ефикасност
Агрегатот кој го движеше тестираниот примерок во последнава година имавме прилика да го испоробаме во повеќе модели што доаѓаат од групацијата. Станува збор за бензински мотор во конфигурација со три цилиндри и турбо полнач, неговата зафатнина изнесува 999 cm3 и испорачува соодветно подготвени 115 КС достапни на 5.500 врт/мин.
Моделот T-Cross во оваа конфигурација потегнува без потешкотии, за што е одговорна влечната сила од 200 Нм која е на располагање од 2.000 врт/мин до 3.500 врт/мин. Тоа преставува идеална можност за возачите на кои им тече бензин низ вените за забава која нема да ги натера да ги прекршат сообраќајните правила.
Во склоп со веселата моторна единица доаѓа 6 брзинска мануелна трансмисија која одлично го пресликува нејзиниот карактер, исклучителна прецизност и релативно краток од при промена на степените се за пофалба. Забрзувањето до 100 км/ч трае 10.2 секунди е во склад со нормите за класата во која настапува. Максималните 193 км/ч во денешно време не се никаков проблем за агрегат од еднолитарена зафатнина, особено ако автомобилот е изграден од лесни и цврсти материјали.
Економичноста на T-Cross доаѓа до израз кога ќе се земе просекот на потрошувачката, а таа се движеше во зоната под 7 литри за време на нашето неколкудневно дружење. Надворешниот дизајн во себе носи доза на спортски изглед, а за да биде во склоп со него се грижи подвозјето кое е сетирано на начин кој ќе овозможи поагилно однесување на автомобилот, така што T-Cross делува многу софистицирано зад воланот влевајќи голема доза на доверба во секојдневниот, градски режим, а делува уверливо и на патишта кои се преплетени со свиоци како и на отворен пат, каде што до израз доаѓа рафинираноста на потпирањето.
Севкупно земено, T-Cross се наметнува како еден од главните играчи во класата на „градски SUV“ алтернативи. За тоа се заслужни лесното управување и комодитет што го овозможува, како и неговата практична природа што го прави одличен партнер во брзото секојдневие што го живее речиси секое модерно семејство.
Повеќе информации во Porsche Macedonia или на тел. (02) 2626 266
Технички податоци за Volkswagen T-Cross Life 1.0 TSI 115 PS:
мотор | Euro VI d-TEMP, бензин, четиритактен, три-цилиндарски, водено ладен, сместен напред надолжно |
работна зафатнина | 999 cm3 |
пречник и од | 74.5 x 76.4 mm |
степен на компресија | 10,3:1 |
напојување | четири вентили по цилиндар со варијабилни фази на работа, директно вбризгување на горивото |
максимална моќ | 115 КС (85 KW) при 5.000 min-1 |
макс. вртежен момент | 200 Nm при 2.000-3.500 min-1 |
трансмисија | на предни тркала преку шест-степен рачен менувач |
потпирање | напред независен McPherson-oв систем, назад полузависен систем |
сопирачки | напред вентилирачки дискови, назад дискови, ABS, ESP |
пневматици | 205/55 R17 напред, 205/55 R17 назад |
каросерија | кросовер со пет врати, пет седишта |
должина х ширина х висина | 4.108 x 1.760 x 1.584 mm |
меѓуоскино растојание | 2.551 mm |
траги (напред/назад) | 1.526/1.504 mm |
тежина | 1.250 kg |
максимална тежина | 1.730 kg |
багажен капацитет | 358/455 l |
резервоар | 40 l |
максимална брзина | 193 km/h |
забрзување 0-100 km/h | 10,2 секунди |
потрошувачка (отворен пат/град/просек) | 4,4/5,8/5,4,9/100 km |
емисија на CO2 | 113 g/km |
Volkswagen T-Cross во Македонија:
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 95 | 18.406 евра |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115 | 19.083 евра |
Volkswagen T-Cross Life 1.0 TSI DSG 115 | 23.226 евра |
Volkswagen T-Cross Life 1.6 TDI 95 | 24.122 евра |
Volkswagen T-Cross Style 1.5 TSI DSG 150 | 26.539 евра |
Volkswagen T-Cross Style 1.6 TDI DSG 95 | 28.575 евра |
Конкуренција:
Renault Captur | од 16.400 до 22.800 евра |
Peugeot 2008 | од 17.190 до 24.780 евра |
Citroen C3 Aircross | од 13.990 до 22.190 евра |
Seat Arona | од 16.035 до 22.922 евра |
Mazda CX3 | од 19.480 до 32.980 евра |
Škoda Kamiq | од 15.710 до 23.300 евра |