Наследникот на Bugatti Chiron ќе добие хибриден погон од Rimac
Првиот човек на Rimac, Мате Римац, најави дека наследникот на Bugatti Chiron ќе добие возбудлив и револуционерен хибриден погон
По спојувањето на Bugatti со Rimac, автомобилските ентузијасти трпеливо чекаат да видат што има на ум Мате Римац за иконската марка од Молсхајм. Сега е официјално потврдено дека новиот хиперавтомобил на Bugatti ќе добие чист дизајн, опремен со хибриден мотор со внатрешно согорување развиен од Rimac.
Зборувајќи за Auto Express, Мате Римац го опиша новиот погон како „целосно збунувачки“, додавајќи дека: „сите ќе бидат воодушевени кога ќе видат што направивме“. Интересно е тоа што Rimac почна самостојно да работи на новиот мотор со согорување, две години пред спојувањето со Bugatti, имајќи јасна визија за наследникот на Chiron. Додека Bugatti првично планираше за електричен CUV сличен на Ferrari Purosangue, Rimac „веднаш ја прекина“ оваа перспектива кога го презеде, наместо тоа, тргна кон електрифициран хиперавтомобил со мотор со внатрешно согорување.
Кога Mate Rimac го потврди новото Bugatti со конвенционален мотор претходно оваа година, првата помисла беше дека моделот ќе користи нова верзија на монструозниот W16 мотор. Сепак, се чини дека има повеќе од едноставно ажурирање, бидејќи новиот хиперавтомобил нема да споделува никакви компоненти со својот претходник.
Зборувајќи за новото Bugatti, Мате Римац рече: „Тој ќе биде хиперавтомобил преуреден како хибрид. Тој е целосно нов, така што нема ниту еден дел пренесен од ниту еден автомобил – ништо пренесено од Chiron, ништо пренесено од Nevera. Сè е од нула“. Тие коментари покажуваат дека Rimac ја сфаќа иднината на Bugatti доста сериозно, подготвен да инвестира многу во истражување и развој наместо да тргне по лесниот пат на заеднички развој меѓу двете марки.
Bugatti ќе ја задржи својата посебност
Додека некои стравуваат дека двата производители на хиперавтомобили би можеле да станат послични по спојувањето, извршниот директор гарантира дека има доволно диференцијација меѓу нив, нагласена со различната технологија што се користи во моделите на Bugatti и Rimac и посебниот карактер на секоја марка.
Тој продолжи да го опишува Bugatti како полуксузен и поаристократски, со „мотори со согорување за догледна иднина“ и поубав дизајн вклучувајќи карактеристики како аналогни инструменти. Од друга страна, тој сака Rimac да биде „апсолутно луд“ со целосно електрични погонски единици и „футуристички работи“ вклучувајќи „автономни режими на дрифт“. Сумирајќи, Bugatti ќе ја преземе насоката на „убава уметност“ во чест на своето славно минато, додека Rimac ќе се занимава со „кршење на законите на физиката“.
Оние кои се возбудени да видат како ќе изгледа новото Bugatti, нема да мора да чекаат долго, како што Мате Римац го навести дебито за следната година. Претходните извештаи сугерираа дека наследникот на Chiron ќе пристигне до 2024 година, што значи дека проектот е во последната фаза од развојот.