VW потврди – Passat, T-Roc и Tiguan се последните модели со конвенционален мотор
VW се подготвува да ги укине програмите за мотори со согорување и откри дека Passat, Tiguan и T-Roc ќе бидат последните конвенционални модели
Во интервју за германското издание Automobilwoche, извршниот директор на брендот Volkswagen, Томас Шефер, зборуваше за тоа што ја очекува марката од Волфсбург во иднина. Неизбежно, дискусијата се вртеше околу електричните возила и како притискањето со нулта емисија го сигнализира почетокот на крајот за автомобилите опремени со мотори со внатрешно согорување. За таа цел, првиот човек на брендот откри дека VW е речиси готов со лансирањето на нови автомобили со конвенционални мотори.
Подоцна оваа година, германската марка има намера да ја лансира следната генерација на Passat (само како караван) и Tiguan. Во 2024 година, ќе следи нов Tayron (компактен кросовер за Кина), заедно со обновениот T-Roc во 2025 година. Шефер вели дека ова ќе бидат последните автомобили од следната генерација на мотори со внатрешно согорување и ќе бидат достапни во 2030-тите: „T-Roc е последниот нов мотор со согорување во Европа што го гледаме на хоризонтот. Се разбира, другите добиваат уште поголеми надградби на производите. Но, целосно нови возила не се во план после тоа, барем не засега“.
Што ќе биде со Golf? „Големата надградба на производот“ ќе биде воведена во 2024 година за да се одржи моделот свеж и конкурентен до крајот на деценијата. Деветта генерација со бензински/дизел мотори не е планирана, но првиот човек на VW не ја исклучува целосно: „Ако светот се развива сосема поинаку од очекуваното до 2026 или 2027 година, тогаш можеме да лансираме и целосно ново возило. Не верувам во тоа. Засега тоа не е планирано“.
Polo заминува во историјата
Од друга страна, Шефер навести дека се ближи крајот за Polo бидејќи претстојните регулативи за емисиите на Euro 7 ќе го направат овој модел прескап по додавањето на хибридната поставувка. Тој додаде дека на крајот ќе чини исто колку и ID.2all од 2025 година и „мора да се запрашате дали сè уште има смисла“ да се продава субкомпактниот хечбек со мотор на внатрешно согорување.
Компактниот електричен кросовер произведен во Волфсбург ќе биде лансиран во 2026 година, а одговорниот човек во VW рече дека може да се нарече ID.Tiguan. Компанијата има намера да ги одржи живи иконските имиња во ерата на ЕВ, така што ознаките на Golf и Tiguan нема да бидат пензионирани откако ќе заврши ерата на конвенционалните мотори. Шефер рече дека електричен Golf на платформата MEB/MEB+ не е планиран и тоа ќе се случи само на претстојната SSP архитектура, односно по 2028 година.
VW има намера да продава само електрични возила во Европа од 2033 година, две години пред да стапи на сила забраната за продажба на нови автомобили со мотори со согорување во Европската унија.