Шефот на VW вели дека е-горивата се бескорисни, а моторите минато
Првиот човек на брендот VW, Томас Шафер, зборуваше на неколку теми, а покрај новите технологии најави и нов ЕВ со цена под 20.000 евра
Во проширено интервју за Automotive News Europe, шефот на брендот Volkswagen, Томас Шафер, се осврна на неколку различни теми, главно за електричните возила. Тој повтори дека производниот VW ID.2all ќе чини помалку од 25.000 евра, а најдоцна во периодот 2026-2027 година ќе следи ЕВ со цена под 20.000 евра. Во меѓувреме, e-up! ќе биде прекинат во средината на 2024 година, бидејќи за да се задрживо продажба ќе биде потребна нова електронска архитектура за да се исполнат строгите прописи поврзани со сајбер безбедноста.
Поранешниот извршен директор на Škoda имаше што да каже и за е-горивата, а неговата изјава беше прилично изненадувачка. На прашањето од ANE за одлуката да се изземат автомобилите со мотори со согорување што работат на e-гориво од забраната за продажба во 2035 година, Томас Шефер рече дека целата дебата околу e-горивата е само „непотребна бучава“ бидејќи ерата на моторите со внатрешно согорување ќе биде „завршена“ до средината на следната деценија.
Тој исто така истакна и дека главните ЕВ проекти на брендот ќе учествуваат со 80 проценти од годишната продажба до 2030 година. Марката со седиште во Волфсбург веќе ги објави плановите да стане чисто електричен бренд во Европа до 2033 година. За време на истото интервју, главниот човек на брендот реторички праша: „Зошто да потрошите богатство на стара технологија (мотори со внатрешно согорување) што навистина не ви дава никаква корист?“
Porsche и VW имаат различен став
Во интервју за германското издание Automobilwoche објавено на почетокот на месецот, истиот Томас Шефер најави дека следната генерација на Passat и Tiguan – и двата до крајот на годината – заедно со T-Roc во 2025 година ќе бидат последните автомобили од новата генерација на VW во Европа. Следствено, нема да има Golf од деветта генерација со мотор со внатрешно согорување.
Porsche и главниот бренд на VW гледаат поинаку на работите кога станува збор за e-горивата бидејќи првиот неодамна започна со производство на синтетичко гориво во својата фабрика во Чиле. Во пилот фазата, планот е да се направат приближно 130.000 литри е-гориво годишно и да се зголеми годишното производство на 550 милиони (145 милиони галони) литри до средината на деценијата. За потсетување, CO2 неутралното гориво на Porsche е направено од вода и јаглерод диоксид со користење на енергијата на ветерот.
За да не дојде до забуна, треба да се истакне дека ставовите на Томас Шефер се однесуваат строго на компанијата со која раководи – главната марка на Volkswagen Групацијата. Иако е дел од истиот автомобилски конгломерат, Porsche има поинаква агенда и се обидува да го спаси моторот со внатрешно согорување нудејќи алтернатива со нулта емисија на електричните возила на батерии.