fbpx

VW го претстави новиот Passat кој доаѓа само како караван

Volkswagen го претстави новиот Passat кој пристигнува со електрифициран погон, опсег од 100 километри на струја и исклучиво како караван

VW има продадено повеќе од 30 милиони Passat примероци откако се појави првиот во 1973 година, резултати кои сака да ги надополни со претставувањето на најновиот автомобил, кој ќе започне да се продава во пролет 2024 година. Но, голем број знаци укажуваат дека ова е само почеток на крајот за легендарниот модел.

Новиот Passat пристигнува исклучиво како караван, а производствената линија на моделот беше иселена од нејзиниот дом во Емден, Германија, за да се направи место за ID.4 и ID.7. Доказ за промената на приоритетите на VW е и фактот што за дизајнот на Passat е задолжена сестринската марка Škoda, чиј претстоен Superb ќе биде произведуван заедно со него во фабриката на VW во Братислава.

Volkswagen Passat

Електрифициран погон

Последниот Passat беше лансиран уште во 2014 година, па со новиот VW имаше можност да се надгради на модерната MQB Evo платформа на компанијата. Тоа е истата архитектура која се користи кај нови автомобили како Golf 8, претстојниот Tiguan и Audi A3 и отвори нови можности за хибридна моќност и системи за помош на возачот на Passat, кој исто така добива 50 мм меѓуоскино растојание повеќе во однос на моделот што е во заминување.

Новиот Passat доаѓа со позаоблен изглед, промена што ќе се повтори во новиот SUV Tiguan кој ќе го има своето деби подоцна оваа година. Додека тесната горна решетка изгледа модерно (и визуелно го поврзува Passat со Golf) и комбинацијата на широката долна решетка и задните фарови му даваат на Passat B9 одреден став на остриот крај, остатокот од автомобилот е целосно незаборавен.

100 километри електричен опсег

Но, за разлика од MG5, Passat не е достапен како чист ЕВ. Тоа е работата на новиот ID.7, кој, за разлика од Passat ќе биде достапен и во седан и во караван конфигурации. Возачите на Passat сепак ќе можат да возат подолги периоди на електрична енергија, под услов да користат една од двете PHEV опции за моторот. Комбинирајќи го пакетот батерии од 19,7 kWh со бензинец од 1,5 литри, тие развиваат 204 КС и 272 КС и можат да поминат до 100 км само на струја.

Другите опции на моторот вклучуваат благ хибриден 1.5 eTSI 150 КС, пар 2.0 TSI мотори со 204 КС и 265 КС и три турбодизели кои се движат од 122 КС до 193 КС. Само 2.0-литарските бензински и дизел опции со врвни спецификации го отфрлаат погонот на предните тркала за да се обезбеди влечна сила со погон на сите тркала, но за кој погон и да се одлучите, ќе биде поддржан од менувач со двојна спојка контролиран од нов менувач.

Volkswagen Passat

Повеќе простор

Истегнувањето на меѓуоскиното растојание на новиот Passat значи повеќе простор за патниците. Просторот за нозете на задниот дел се зголеми за неколку инчи 50 мм, а багажниот простор – секогаш голем нерешен за купувачите на Passat – се зголеми за 40 литри на 690 литри со кренати седишта, и за 140 литри до 1.920 литри со спуштање на истите.

VW го опреми Passat со новиот и огромен 15-инчен таблет кој изгледа импресивно. Оние кои ќе го изберат почетниот Passat ќе најдат помалку спектакуларен дисплеј од 12,9 инчи на контролната табла, иако сепак ќе добиете дигитален инструмент кластер со три различни графички стилови меѓу кои можете да бирате.

Passat добива соодветни старомодни прекинувачи на управувачот, наместо новите команди на допир кои ги има Golf, иако ставањето на новиот менувач на брзините на десната дршка значи дека функциите на бришачите и трепкачите треба да ги делат левиот.

Четири нивоа на опременост

Основниот Passat не доаѓа исполнет со луксуз, но има безбедносен агол покриен благодарение на функциите како адаптивен темпомат, LED фарови, паркинг сензори, автоматско сопирање, следење лента и препознавање на патните знаци. Ниво погоре е Business и добивате трозонска клима, повеќе USB-C полначи, делумно електрични седишта со функција за масажа и помош со светла и паркирање.

Надвор од тоа, купувачите ќе бираат меѓу луксузна (Elegance) или спортска (R-Line) верзија. И двете добиваат матрични LED фарови, супериорен сет на столчиња за масажа (спортски седишта во R-Line), пристап без клуч и паркирање со паметен телефон. Elegance верзијата пристигнува со 17-инчни, додека R-Line добива поголеми, 18-инчни тркала. Купувачите кои сакаат повеќе комфор, можат да ја изберат опционалната DCC Pro суспензија со нејзините адаптивни амортизери со двојни вентили, дури и ако го подобрат возењето и управувањето.

Како што веќе истакнавме, моделот ќе се појави во продажба во 2024 година, а деталите околу цените ќе бидат познати подоцна.

Поврзани вести

Back to top button