Audi го намалува ЕВ производството, ќе ги форсира возилата со согорување
Plug-in хибридните возила и оние со внатрешно согорување и понатаму ќе бидат исклучително важни за Audi во блиската иднина
Audi нема да настојува да го максимизира производството на ЕВ во блиска иднина, бидејќи реагира на олеснување на побарувачката за сегментот на нови возила. Новиот извршен директор на брендот, Гернот Долнер, рече дека марката ќе продолжи да ги турка возилата со внатрешно согорување и plug-in хибридите, како и електричните, за да ги одржува своите дилери задоволни.
Во последниве години, Audi најави дека планира да претстави 20 нови модели до 2026 година, а половина од нив ќе бидат електрични. Сепак, редоследот по кој ги ослободува тие возила е сè уште флексибилен. Долнер верува дека објавувањето на моделите со согорување и plug-in хибридите наскоро ќе биде подобро и за производителот на автомобили и за потрошувачите на краток рок.
„Прво разгледавме со каков редослед и густина на лансирање може да се справи организацијата“, изјави Долнер за Bloomberg. „На крајот, решивме да го рашириме за да не го преоптовариме тимот и дилерите“.
Сепак, Audi ќе мора наскоро да започне со издавање возила, бидејќи неговата постојна постава е застарена. Додека неговите главни ривали, Mercedes и BMW, исто така објавуваат возила со согорување и електрични возила, но нивните состави се поконзистентно освежувани.
Причината за тоа е што Audi го чека комплетирањето на платформата PPE, нова, напредна шасија за електрични возила.
Подобрување на ЕВ релевантноста
Долнер, кој неодамна беше назначен од новиот извршен директор на групацијата Volkswagen, Оливер Блуме, беше поставен на чело на Audi со цел да помогне во пресврт на брендот. Со оглед на тешкотиите што ги доживува пазарот на ЕВ во моментот, тој смета дека забавувањето на ширењето на електричните возила е позитивно за компанијата.
„Со оваа тријада – нашите нови електрични возила, новата генерација на plug-in хибриди и модели на мотори со внатрешно согорување – ние сме цврсто и флексибилно позиционирани за преодната фаза“, рече Долнер. Тој додаде дека електричните возила ќе продолжат да бидат важни за брендот бидејќи предностите на технологијата стануваат „видливи за потрошувачите чекор по чекор“.
Извршниот директор објасни дека неговата цел во компанијата е да ја претвори релевантноста на Audi во „сегментот за согорување“ во релевантност во ЕВ сегментот.