fbpx

CATL има нова платформа која нуди до 1.000 километри опсег

Кинескиот производител на автомобили Hozon Auto ќе биде првиот што ќе претстави сериски ЕВ базиран на CATL Integrated Intelligent Chassis

Кинеската компанија CATL, најголемиот светски производител на батерии за електрични возила, работи на нова „скејтборд“ платформа, поставена да ги поткрепи електричните возила од другите производители на автомобили. CIIC (CATL Integrated Intelligent Chassis) веќе започна со тестирање во реалниот свет во Кина, ветувајќи опсег од 1.000 километри помеѓу полнењата.

Според компанијата, батеријата на CIIC може да надополни 300 километри досег за 5 минути кога е поврзана со брз полнач. Во однос на ефикасноста, за време на тестирањето беше постигната импресивна просечна потрошувачка од 10,5 kWh/100 км, заедно со досегот од 1.000 километри. Опсегот беше намален за 30% на температури од -7°C, што значи дека електричните возила со оваа платформа сè уште може да патуваат 700 км на ладно време.

Резултатите беа споделени од Ву Каи, главен научник на CATL за време на неговиот говор на Самитот жна Меѓународната автомобилска конференција. Каи рече дека зимското тестирање се одржало во Хеихе, а летното тестирање во Турпан.

Новата скејтборд шасија на CATL ја користи технологијата CTC (Cell to Chassis). Платформата ги интегрира електричните мотори, батерискиот пакет, системите со висок и низок напон, управувањето и сопирачките, намалувајќи ги трошоците за производство и времето на развој. Во исто време, тој е корисен за пакување и им дава поголема слобода на дизајнерите на автомобили, компатибилен со различни каросериски стилови.

Која компанија ќе ја користи новата платформа на CATL?

CATL не е заинтересиран за лансирање на свој ЕВ бренд, но планира да ја сподели технологијата со други компании како дел од своите повеќекратни партнерства. Првиот производител на автомобили што ќе го користи CIIC во сериски модел ќе биде Hozon Auto од Кина. По договорот потпишан во јануари 2023 година, Hozon и CATL објавија развој на ново ЕВ базирано на CIIC, кое се очекува да влезе во производство во третиот квартал на 2024 година.

Според Car News China, прототипот што ги достигна гореспоменатите резултати е мал седан, кој најверојатно доаѓа од Neta, кој е бренд во сопственост на Hozon. Треба да се напомене дека CATL и Neta го проширија своето стратешко партнерство со нов договор кој беше потпишан во октомври 2023 година, иако во соопштението за печатот не се споменува ништо за нов модел. Исто така, Stellantis неодамна потпиша стратешки договор со CATL преку кој ќе набавува батерии за своите електрични возила во иднина.

Поврзани вести

Back to top button