fbpx

Hyundai ги откри сите детали за новиот Ioniq 6

Откако првпат го прикажа пред две недели, Hyundai сега ги сподели и спецификациите за целосно новиот електричен седан Ioniq 6

Hyundai Ioniq 6 за првпат се појави пред јавноста кон крајот на јуни, а корејскиот производител сега излезе со сите детали за електричниот седан. Да не должиме премногу, најдобро е веднаш да се насочиме кон бројките. Почетната варијанта располага со пакет батерии од 53 kWh и електричен мотор поставен назад. Hyundai не кажа колкава е моќноста, но претходно сугерираше дека моделот ќе има околу 218 КС. Без оглед на конечните бројки, оваа верзија се очекува да има потрошувачка на енергија помала од 14 kWh/100 км според WLTP. Ова ветува дека ќе го направи Ioniq 6 еден од енергетски најефикасните електрични автомобили на пазарот.

Купувачите ќе можат да изберат и варијанта со подолг опсег на движење, која користи поголем пакет батерии од 77,4 kWh. Ова ветува дека ќе го зголеми досегот на повеќе од 610 км и официјалните лица забележаа дека тоа е приближно 100 км подобрување во однос на Ioniq 5. Ова зголемување се должи на различни фактори, вклучително и напорите за подобрување на ефикасноста, како и низок коефициент на отпор од 0,21.

Оваа верзија на Ioniq 6 ќе се нуди со заден и погон на сите тркала, а ќе има и варијанта со двоен мотор што ќе произведува комбинирана моќност од 325 КС и 605 Nm вртежен момент. Овие бројки можеби не изгледаат премногу извонредни, но ќе му овозможат на автомобилот да „спринта“ од 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди.

Врвни перформанси и полначки способности

Кога станува збор за перформансите, Ioniq 6 има систем „EV Performance Tune-up“. Тоа е како приспособлив режим на возење бидејќи им овозможува на сопствениците „слободно да го приспособат напорот на управувањето, моќноста на моторот, чувствителноста на педалот за гас и режимот на погонот“ со неколку допири на инфозабавниот систем.

Поставен на E-GMP платформата, Ioniq 6 поддржува полнење од 400V и 800V, што е особено впечатливо бидејќи технологијата 800V е во голема мера ограничена на премиум електрични возила. Ова е благодет за потрошувачите и производителот на автомобили забележа дека брз полнач од 350 kW DC ќе му овозможи на автомобилот да се наполни од 10-80% за само 18 минути.

Друга интересна карактеристика е функцијата vehiсle-to-load. Ефикасно го претвора Ioniq 6 во голема батерија бидејќи сопствениците можат да купат дополнителен адаптер кој му овозможува на моделот да напојува сè, од алатки до светла до надворешни проектори.

Дизајн што привлекува внимание

Најпривлечната карактеристика на Ioniq 6 е надворешниот дизајн кој може да се пофали со „чисти, едноставни линии и чиста аеродинамична форма што дизајнерите на Hyundai ја опишуваат како Емоционална ефикасност“. Официјалните лица признаа дека ја „прошируваат својата зона на удобност“ кога станува збор за Ioniq 6.

Моделот претставува елегантно купе со четири врати со рачки на вратите монтирани на рамна површина и грациозни, непрекинати линии. Големо внимание беше фокусирано на аеродинамиката и моделот има активни воздушни клапи, намалувачи на јазот на тркалата и елипсовиден спојлер инспириран од крилата. Моделот, исто така, може да се пофали со аеродинамика на долниот дел од каросеријата и достапни дигитални странични ретровизори (во зависност од пазарот).

Официјалните лица забележаа дека рационализираниот дизајн датира со децении и истакнувајќи го Saab 92 како своевидна инспирација. Иако дизајнот е секако уникатен, присутна е ДНК-та на Ioniq во форма на преку 700 параметриски пиксели кои даваат светлосно шоу при приближување.

Во однос на големината, Ioniq 6 е долг 4.855 mm, широк 1.880 mm и висок 1.495 mm со меѓуоскино растојание кое опфаќа 2.950 mm. Тоа значи дека автомобилот е 46 mm пократок од Sonata, и покрај тоа што има 107 mm подолго меѓуоскино растојание.

Пространа еколошка внатрешност

Храбриот дизајн продолжува во кабината, бидејќи возачите ќе најдат контролна табла во стилот на мебел, која е на врвот со самостоен дисплеј, кој се состои од 12-инчен дигитален инструмент кластер и 12-инчен инфозабавен систем. Вториот има компатибилност со Android Auto и Apple CarPlay, како и „мапирање на радиусот на патување во реално време“ врз основа на моменталното ниво на батеријата на автомобилот. Последново не е единствената корисна карактеристика бидејќи системот за навигација ќе им помогне на возачите да ја најдат најдобрата рута, како и станиците за полнење на патот.

Осветлувањето го зазема централното место бидејќи Ioniq 6 се одликува со проѕирни акценти, кои овозможуваат обоената светлина да свети. Ова му дава на автомобилот посебна атмосфера, а системот за амбиентално осветлување со двојна боја нуди шест претходно избрани теми, како и 64 различни бои. Моделот може да се пофали и со функцијата Speed ​​Sync Lighting, која ја зголемува осветленоста на внатрешното осветлување колку побрзо се движите.

Од друга страна, Ioniq 6 е опремен со специјални седишта кои се приближно 30 проценти потенки од оние што се користат во конвенционалните модели. Тие ветуваат дека ќе го зголемат просторот за патници без да се жртвува удобноста. Клиентите исто така може да се одлучат за седишта за удобност за релаксација, кои автоматски се прилагодуваат на идеалната положба за брза пауза или дремка додека чекате вашето возило да се наполни.

Канцеларија во движење

Меѓу другите поважни елементи се вклучени минималистичките команди, Bose аудио систем со осум звучници и четири интерактивни пикселни светла на воланот кои можат да ги пренесуваат информациите за полнење со брз поглед. Купувачите ќе најдат и систем за подобрување на звукот кој обезбедува „звук налик на вселенски брод“ кој се разликува во зависност од вашето возење.

Фокусот на Ioniq 6 на одржливоста се протега надвор од електричниот погон, бидејќи клиентите ќе најдат рециклирана PET ткаенина или еко-обработена кожа на седиштата. Ним им се придружува покривка од био PET ткаенина и тепих направени од рециклирани рибарски мрежи.

Hyundai ја замислува внатрешноста како место за повеќе од само возење. Како што објаснија тие, автомобилот може да се користи како мобилна канцеларија бидејќи централната конзола има паралелни шипки што овозможуваат безбедно да се постави лаптоп над нив. Hyundai, исто така, накратко покажа „паметна маса“, која може да се опреми за да помогне дополнително да се зголеми продуктивноста.

Богат сет на системи за помош

На крајот, тука е асортиманот на системи за помош на возачот, како што се паметниот темпомат, помош при возење на автопат и помош за избегнување на преден судир со итно сопирање. Купувачите ќе најдат и интелигентна помош за ограничување на брзината, помош за долго светло и помош за избегнување на управувањето.

Ним им се придружуваат помошта за избегнување судир во слепа точка, монитор за поглед на слепа точка, предупредување за безбедно излегување и далечинска паметна помош за паркирање. Hyundai не застана тука бидејќи моделот има и опкружувачки монитор, Forward/Side/Reverse Parking Collision-Avoidance Assist и помош за избегнување судир во вкрстен сообраќај.

Hyundai Ioniq 6 ќе започне да се произведува во третиот квартал и ќе биде достапен на неколку пазари до крајот на годината.

Поврзани вести

Back to top button