fbpx

Hyundai подготвува мал електричен кросовер за Европа

Корејскиот производител Hyundai веќе најави дека работи на ново ЕВ за европскиот пазар, а наводно подготвува и мал електричен кросовер

Hyundai работи на две електрични возила за урбана употреба во Европа, а има назнаки дека еден од нив можеби е мал кросовер. Корејскиот производител на автомобили сè уште не го потврди развојот на овој модел, но информациите од автомобилската сфера го потврдуваат сето ова.

Hyundai минатата година објави дека развива градски автомобил од А сегментот со цена под 20.000 евра. Оттогаш, има извештаи за втор модел со слична големина. Иако производителот на автомобили не објави никакви официјални детали за дизајнот на овие модели, веројатно е дека еден од нив ќе биде градски автомобил, кој ќе служи како ЕВ алтернатива на неодамна фејслифтираниот i10, додека другиот ќе биде кросовер сличен на моделот Casper кој се нуди во Јужна Кореа.

Hyundai Casper мора да признаеме дека уживаше во ентузијастички одговор најмногу поради неговиот чуден стил. Моделот со спецификации на ЕУ со слична големина може да има целосно редизајнирана каросерија со футуристички стилски знаци инспирирани од моделите како што се Ioniq 5 и Kona EV.

Новите карактеристични LED светла со пиксели на Hyundai може да се применат во лента со целосна ширина и во единици поставени на браникот, со што се компензира недостатокот на доводи. Сличен третман треба да се очекува и за задните светла. Профилот може да комбинира минималистичка површина со мала доза пластична обвивка.

Hyundai

Електрифицирана архитектура за пониски трошоци

Иако сите модели од сегашната ЕВ гама на Hyundai се засноваат на архитектурата E-GMP, тоа нема да биде случај со претстојните модели од А-сегментот. Причината за тоа е што платформата е компатибилна со поголеми возила од Б-сегментот до Е-сегмент и би била прескапа за понуда од почетно ниво.

Веројатно сценарио за малите модели би било електрифицирана варијанта на испробаната и проверена архитектура K1 што ги поткрепува моделите со погон на внатрешно согорување како Hyundai i10 и Kia Picanto. Понудата со нулта емисија базирана на платформата К1 е остварлива како што е докажано со корејски Kia Ray EV и претстојниот Hyundai Casper EV кој се очекува во 2023 година. Европските модели многу веројатно ќе имаат еволуирана верзија на подвозјето кои ќе донесат подобрувања во квалитетот на возењето, безбедноста и ефикасноста, во обид да се задоволат попребирливите европски купувачи и безбедносните прописи.

Премногу е рано да се зборува за спецификациите, но Hyundai потврди дека неговите идни електрични возила со мала големина ќе бидат опремени со интегриран погонски модул (iDM) кој доаѓа од BorgWarner. Овој единечен електричен мотор е способен да произведе до 184 КС, што може да се намали за производство бидејќи е премногу за урбана употреба.

Ако извештаите за урбаните ЕВ се вистинити, иднината звучи ветувачка за фановите на Hyundai на Стариот континент со претстојните дебиjа кои се шпекулира дека ќе се случат кон средината на 2023 година и крајот на 2024 година.

Поврзани вести

Back to top button