Иновативна реклама за Honda Civic за време на карантин

Пандемијата на коронавирусот направи хаос во автомобилската индустрија, но Memac Ogilvy сепак најде како да сними реклама за Honda Civic

Не е лесно да се смисли добра реклама, но Memac Ogilvy е медиумска куќа која дојде до идеја како на иновативен начин да сними реклама за Honda Civic која е направена во домашни услови и домашна атмосфера. Огранокот на Honda во Обединетите Арапски Емирати ја ангажираше оваа компанија да направи реклама за Civic седан верзијата во прилично необични услови.

Рекламата започнува како и секоја друга, со гламурозни кадри од автомобилот, додека истовремено на видеото оди пораката „дека ова веројатно е првата реклама која е напишана, режирана, монтирана и гледана целосно од дома. Дури тогаш станува јасно дека за оваа реклама е користена играчка. Рекламата завршува со пораката „До следното возење, останете дома“.

Дефинитивно уникатен и креативен начин да се промовира Honda Civic во овие необични времиња и покажува дека со креативно размислување, се уште е возможно да се сними и продуцира автомобилска реклама без притоа да се користи вистински автомобил.

Клучни зборови

Поврзани вести

Back to top button
Close