fbpx

Иновативна реклама за Honda Civic за време на карантин

Пандемијата на коронавирусот направи хаос во автомобилската индустрија, но Memac Ogilvy сепак најде како да сними реклама за Honda Civic

Не е лесно да се смисли добра реклама, но Memac Ogilvy е медиумска куќа која дојде до идеја како на иновативен начин да сними реклама за Honda Civic која е направена во домашни услови и домашна атмосфера. Огранокот на Honda во Обединетите Арапски Емирати ја ангажираше оваа компанија да направи реклама за Civic седан верзијата во прилично необични услови.

Рекламата започнува како и секоја друга, со гламурозни кадри од автомобилот, додека истовремено на видеото оди пораката „дека ова веројатно е првата реклама која е напишана, режирана, монтирана и гледана целосно од дома. Дури тогаш станува јасно дека за оваа реклама е користена играчка. Рекламата завршува со пораката „До следното возење, останете дома“.

Дефинитивно уникатен и креативен начин да се промовира Honda Civic во овие необични времиња и покажува дека со креативно размислување, се уште е возможно да се сними и продуцира автомобилска реклама без притоа да се користи вистински автомобил.

Поврзани вести

Back to top button