fbpx

Објавени првите детали за Renault 5 Electric

Францускиот производител Renault ги објави првите детали за воскреснатиот компактен автомобил 5 кој ќе добие електричен погон

Во јануари 2021 година Renault го сигнализираше враќањето на својата икона 5 со истоимениот концепт како најава за целосно електрично супермини. Пред дебито на серискиот модел следната година, француската марка конечно е подготвена да сподели некои прелиминарни технички спецификации. Моделот ќе биде поставен на платформата CMF-B EV и ќе позајми до 70 проценти од деловите од Clio базиран на CMF-B и субкомпактниот кросовер Captur.

Користењето на постојниот хардвер ќе му помогне на Renault да ги намали трошоците за производство за 30 проценти во споредба со Zoe, кој нема да доживее нова генерација. Една голема разлика помеѓу двата мали ЕВ ќе биде претставена со бројот на модули за батерии бидејќи претстојниот модел ќе има само четири големи модули распоредени во еден слој, додека Zoe користи 12 помали модули.

Renault 5

Тоа ќе им овозможи на инженерите да намалат 15 килограми. Тие, исто така, ветуваат поголема густина на енергија од пакетот на Zoe и зголемена цврстина на подвозјето со подобро интегрирање на батеријата во платформата околу неа. Посилниот под ќе ги намали нивоата на бучава, вибрациите и крутоста (NVH).

Технологија од електричниот Megane

Renault има намера да му даде на новиот 5 Multilink задна суспензија, што е реткост во Б-сегментот. Да не заборавиме, Alpine потврди дека ќе лансира сопствена верзија на препородениот R5, а можете да бидете сигурни дека целосно ќе ја искористи независната задна суспензија за да го направи електричниот хот-хеч особено забавен за возење низ свиоци. Батеријата ќе биде монтирана под подот за да го спушти центарот на гравитација, што ќе го направи автомобилот поагилен.

Renault 5

Француската компанија засега не кажува ништо за моќноста, само споменува дека R5 ќе користи електричен мотор со технологија добиена од Megane E-Tech Electric. Ќе има нова внатрешна архитектура која не само што ќе ја намали големината на моторот туку и неговата тежина.

Во меѓувреме, Renault тестира девет возила во северна Европа, но и во регионот на Париз и Нормандија. Скриена во 272 хектари шума, локацијата на Renault во Обевоје се простира на 613 хектари и може да се пофали со 35 патеки кои покриваат 60 километри, 42 тест линии, два ветерни тунели и не помалку од 18 комори за корозија.

Поврзани вести

Back to top button