fbpx

Peugeot 3008 и 5008 добиваат хибриден погон, најавен и е-408

Peugeot го најави додавањето на хибридните верзии во поставата на 3008 и 5008, а исто така го најави и електричниот e-408

Peugeot ги најави најновите дополнувања во својата палета на електрифицирани модели за 2023 година, вклучувајќи ги и самополнечките хибридни верзии на SUV моделите 3008 и 5008, истовремено потврдувајќи дека наскоро доаѓа целосно електричен e-408. Почнувајќи од следната година, целата гама на Peugeot – вклучувајќи патнички и комерцијални возила – ќе биде достапна со најмалку една опција за хибрид, plug-in хибрид или електричен погон.

Нов хибриден погон

Peugeot претстави нов хибриден погон кој првично ќе биде достапен на 3008 и 5008 пред да го најде својот пат во поширок спектар на модели. Се состои од нов бензински мотор PureTech (најверојатно еволуиран дериват на трицилиндричната единица со турбо полнач од 1,2 литри) што произведува 136 КС, нов „електрифициран менувач со двојна спојка“ и батерија од 48 V. Според Peugeot, оваа поставка за самополнење носи 15 проценти намалување на потрошувачката на гориво во споредба со еквивалентот само за моторите на внатрешно согорување, додека овозможува возење со нулта емисија на штетни гасови до 1 km при мали брзини во урбана средина.

Peugeot не навлегува во многу детали, но хибридната опција се очекува да биде поприфатлива алтернатива на веќе достапните plug-in хибридни модели и потенцијално би можела да ги замени бензинските PureTech варијанти во иднина заедно со претстојното укинување на BlueHdi дизелот, бидејќи во Европа се применуваат се построги регулативи за емисија на штетни гасови.

Целосно електричен Peugeot e-408

Peugeot потврди дека 408 наскоро ќе добие целосно електрична верзија покрај plug-in хибридните варијанти објавени при лансирањето. Електричниот фастбек кросовер ќе им се придружи на неодамна претставените е-308 и е-308 SW, e-Rifter MPV и ажурираниот супермини е-208 во гамата на патнички возила на Peugeot EV.

Peugeot

Француската компанија не навлезе во детали, но се очекува е-408 базиран на EMP2 да го сподели својот електричен погон со поврзаниот е-308. Вториот е опремен со еден електричен мотор кој произведува 156 КС, додека батеријата од 54 kWh е добра за опсег од околу 400 километри.

Комбе со горивни ќелии и целосно електричен скутер

Исто како и другите комбиња на Stellantis, комбето на Peugeot e-Expert Hydrogen сега е достапно со технологија за горивни ќелии како што беше најавено прво во декември 2021 година. Резервоарите со водород можат да наполнат гориво за само 3 минути, нудејќи опсег на возење од 400 километри . Комбето е опремено со познатиот електричен мотор поставен напред кој произведува 136 КС и 260 Nm вртежен момент. Товарот кој може да го понесе е 1.000 килограми, а товарниот волумен е 6,1 кубни метри.

Конечно, францускиот производител на автомобили го најави новиот Peugeot e-Streetzone, електричен мотор на две тркала кој ќе дебитира на Саемот за автомобили во Париз, со досег до 112 километри. Peugeot сака 100 отсто од неговата продажба во Европа да биде електрична до 2030 година, вклучувајќи ги сите типови возила (електронски велосипеди, е-скутери, комбиња, патнички автомобили, теренци).

Поврзани вести

Back to top button