fbpx

Polestar го откри својот прв автомобил

Освен неколку суптилни надворешни разлики, стилот на Polestar 1 е речиси идентичен со оној на концептот на Volvo Coupe Concept од 2013 година

Сосема нов 600 коњски Polestar, двовратен 2+2 Grand Tourer Coupe со електричен погон. Па, речиси сосема нов. Polestar 1, изграден во производствениот центар Polestar во Ченгду, Кина, лежи на платформата Scalable Platform Architecture на Volvo, иако околу 50% од неa е нова, создадени од инженерите на брендот.

Додека ние можеме да претпоставиме што се претставуваат другите 50% – за автомобил кој скока од шоу-парче на еден чекор пред производството, некои делови дефинитивно не се толку „по нарачка“ како што можеби мислите. Освен неколку суптилни надворешни разлики, стилот на 1 е речиси идентичен со оној на концептот на Volvo Coupe Concept од 2013 година.

Тој автомобил, исто така, се базираше на SPA архитектурата на шведскиот автомобилски производител и имаше дизајн кој му оддаде почит на класичниот P1800 (произведуван помеѓу 1961 и 1973 година). Очигледно е дека започнувањето на дизајн фазата од нула би било поскапо за Polestar.

Volvo P1800

volvo-p1800

Сепак, нека не биде премногу тешко за нив. Овие суптилни разлики се уште се повеќе од достојни за нашето внимание, како што се поагресивните фарови со поостри рабови и помали графики за дневно возење. Потоа, тука е предниот браник, кој на Polestar 1 има повеќе компактни отвори за воздух и малку помалку елегантен облик отколку на концептот Coupe. Што се однесува до решетката, има црн опкружувачки звук, помалку слотови и нема значка – малку чудно е да се види вакво Volvo без неа, барем на прва, нели?

Движејќи се кон задниот дел, ако гледате навистина блиску, ќе видите дека двата модели се малку поинакви од оние кога се гледани од напред. Каде на Coupe Concept горните рабови на фаровите беа нагорен агол и се сретнаа со вистинското отворање на багажникот, на Polestar 1 тие се на спротивен начин и не достигнаа толку високо. Средниот дел на задните светла е исто така поизразен на Polestar 1, додека браникот и дифузерот изгледаат малку попрактични, ако сакате.

Polestar-1-back

Последно, но не и најмалку важно кога станува збор за екстериерот, ретровизорите и рачките на вратите исто така се помалку Concept-ни на Polestar 1, што прави совршено смисла за тоа како овој автомобил ќе влезе во производство во средината на 2019 година.

Што се однесува до внатрешноста, она што го гледате на концептот Coupe и повеќе. Дефинитивно е поостра, стилизирана и малку футуристичка, дури и според стандардите од 2017 година – да не ги спомнуваме стандардите за 2013 година. Кабината на Polestar 1, од друга страна, ве потсетува на секој нов модел на Volvo, а не дека има нешто лошо во тоа, но концепт-автомобилите речиси секогаш ги предначат производствените модели кога станува збор за естетиката.

Polestar-1-interior

Дали сте љубители на Polestar 1 или би сакале да видите дека шведскиот бренд прави производствена верзија на Volvo Concept Concept? Ова исто стилски определено, но попрактично и веројатно поизразено.

Поврзани вести

Back to top button