fbpx

Женева 2024: Премиера за новиот MG3

Најмалиот член од поставата на марката, моделот MG3 е темелно надграден и пристигнува со новиот хибриден погон на компанијата

MG го покажа темелно унапредениот и целосно хибриден MG3, кој служи како влезен модел во поставата на британската марка во сопственост на кинески SAIC. Субкомпактниот хечбек претрпе значителни визуелни и технолошки промени и е ексклузивно достапен со нов самополнечни хибриден погонски агрегат кој произведува комбинирани 194 КС. Со ова, субкомпактниот хечбек го има првиот целосно хибриден погон на компанијата.

Хечбекот е дизајниран во Шангај и ги следи линиите на поголемите седани MG5 и MG7 со поагресивни црти на лицето и извајана каросерија. Притоа, новиот MG3 е технолошки напреден хибриден хечбек кој нуди комбинација на перформанси, ефикасност и префинетост. Со димензии од 4,113 милиметри во должина, 1,797 мм ширина и 1,502 мм висина, новиот MG3 е малку подолг, поширок и понизок во споредба со неговиот претходник. Според компанијата, зголемениот отпечаток резултира со попространа кабина и багажник од 293 литри.

MG3

Целосно дигиталниот кокпит се состои од 7-инчен дигитален инструмент кластер и 10,25-инчен инфозабавен екран на допир што доаѓа стандардно со навигација и поврзување со Android Auto/Apple CarPlay. Наоѓаме и низа прекинувачи во стилот на префрлување на централната конзола, четири USB порти и повеќе копчиња на воланот. Безбедносната опрема го вклучува пакетот MG Pilot ADAS со системи како адаптивна контрола на патувањето.

MG3

Хибриден погон

За разлика од неговиот претходник, новиот MG3 е ексклузивно достапен во самополнечка хибридна форма. Hybrid+ погонската група се состои од четирицилиндричен 1,5-литарски бензински мотор кој произведува 102 КС, еден електричен мотор кој произведува 136 КС, батерија од 1,83 kWh и автоматски тристепен менувач. Возачот има пристап до три режими на возење – Eco, Standard и Sport – при што вториот овозможува забрзување од 0-100 км/ч за 8 секунди. Во исто време, MG3 има комбинирана потрошувачка на гориво од 4,4 л/100 км и емитува 100 г/км CO2.

MG3

Што се однесува до шасијата, инженерите на MG додадоа нови „компоненти со ултра висока крутост“ кои заедно со новото поставување на суспензијата носат подобрувања во управувањето, префинетоста на возењето и изолацијата на бучава во споредба со појдовниот MG3.

Ривали на новиот MG3 со самополнечки хибриден погон се Toyota Yaris, Renault Clio и Honda Jazz. Остатокот од пакетот во сегментот е достапен или со благи хибридни погонски единици или со неелектрифицирани мотори.

MG3

MG не ја објави цената за новиот модел, но она што е најважно и што мора да се истакне е дека MG3 за првпат ќе се нуди на целиот европски пазар бидејќи претходната верзија беше достапна само во Велика Британија.

Поврзани вести

Back to top button