fbpx

Rimac го прикажа првиот продукциски модел на Nevera

Компанијата Rimac го покажа првиот сериски произведен модел на Nevera, а наскоро и купувачите ќе ги добијат своите примероци

Rimac Nevera ја помина најважната цел, откако првиот сериски модел е изграден во Хрватска. Ова е значаен момент бидејќи компанијата забележа дека достигнувањето е овозможено само по „пет години развој и тестирање, три генерации технологија на погонски агрегат, 18 прототипови, 45 физички тестови за судар и повеќе од 1,6 милиони колективни часови на истражување и развој.”

Тоа е огромен напор, особено за мала компанија која мораше да се справи со глобална пандемија, криза со чипови и милион други прашања. И покрај предизвиците, Rimac успеа да ја направи Nevera реалност и првиот сериски модел се одликува со бисерна надворешност Callisto Green со Graphite Vertex тркала и Sand Alcantara внатрешност.

Иако овој конкретен модел, познат како автомобил #000, е целосна сериска верзија, тој ќе остане во сопственост на Bugatti Rimac како демонстрација и маркетиншки автомобил. Сепак, моделот го отвора патот за автомобилите наменети за купувачите и тие веќе се склопуваат. Откако ќе заврши тој процес, автомобилите ќе бидат испорачани преку мрежата на компанијата од 25 глобални дилери.

Rimac ќе произведува до 50 автомобили годишно, но првата моделска година е веќе распродадена бидејќи „желните клиенти се надеваат дека ќе го искусат првиот целосно електричен хиперавтомобил во светот“. Инаку производството ќе биде ограничено на 150 единици и секоја од нив ветува дека ќе биде уникатна.

Секој модел може да биде уникатен

Rimac истакна дека има „36 различни однапред дефинирани бои за боја и опција по нарачка“. Згора на тоа, има „избор на внатрешно дизајнирани бои, три нивоа на изложен карбон – вклучувајќи целосно голо карбонско тело – и огромен избор на шарени кожи, алкантара, контрастни акценти и метални завршетоци за внатрешноста.“

Како потсетување, Nevera располага со батерии од 120 kWh што напојува четири мотори кои произведуваат комбинирана моќност од 1.914 КС и 2.360 Nm вртежен момент. Ова му овозможува на моделот да се „катапултира“ од нула до „стотка“ за помалку од две секунди и да помине четвртина милја за само 8,582 секунди.

Извршниот директор Мате Римац истакна: „Nevera е развиена со намера да стане врвен електричен хиперавтомобил каков што е денес, подготвен да ги воодушеви возачите и патниците на начин што никогаш досега не го доживеале. Со нетрпение очекувам клиентите да ги добијат своите сосема нови, високо приспособени автомобили и да ги слушнам нивните приказни за забава зад воланот“.

Поврзани вести

Back to top button