fbpx

Rivian ги претстави новите R2, R3 и R3X електрични возила

Rivian ја претстави својата нова платформа со средна големина која ги поткрепува производните линии на новите R2 и R3 модели

Rivian продолжува да поставува стандарди во светот на електричните возила со откривањето на својата нова платформа со средна големина, прикажувајќи ги долгоочекуваните производни линии R2 и R3. Со фокус на перформансите, разновидноста и пристапноста, најновите понуди на Rivian ветуваат редефинирање на пазарот за електрични возила, велат од таборот на производителот.

Иновативниот американски производител, повторно привлекува внимание со претставувањето на своите три нови модели. Овие дополнувања означуваат значително проширување на линијата на Rivian, нудејќи разновидна палета на опции за задоволување на различни потреби и преференци на потрошувачите.

Централниот дел несомнено е R2, SUV со средна големина што ветува добитна комбинација на перформанси, разновидност и достапност. Со почетна цена од 45.000 долари, R2 има за цел да ја направи електричната мобилност подостапна за пошироката публика.

Конфигурации

Извршниот директор на Rivian, истакна дека најмоќната верзија на R2 со три електромотори ќе може да забрза од место до 60 милји на час (0-96 км/ч) за „далеку под три секунди“ што е навистина импресивно.

Покрај варијантата со три мотори, Rivian планира да понуди и двомоторна, AWD верзија на R2, како и варијанта со еден мотор со погон на задните тркала. Импресивно, без оглед на избраната конфигурација на моторот, купувачите ќе можат да патуваат подалеку 483 км по полнење.

Rivian го припишува импресивниот опсег на R2 на неговиот нов систем за батерии, кој користи 4.695 цилиндрични батериски ќелии, поголеми од оние што се користат во R1. Батерискиот пакет е интегриран во возилото како структурен елемент, придонесувајќи за неговите севкупни перформанси.

R2 е исто така чекор напред во однос на компјутерската моќ, бидејќи Rivian сака да ги подобри своите напредни системи за помош на возачот. Опремен со 11 камери и пет радарски сензори, од компанијата се тврди дека возачите на R2 ќе можат да ги тргнат рацете од воланот и погледот од патот, што сугерира дека тоа ќе биде автономен систем на ниво 3.

Rivian

Дизајн

Со рацете на воланот, возачите ќе можат да контролираат неколку аспекти на возилото со скролери за палецот. Тие имаат динамичен хаптички фидбек, што му овозможува на производителот на автомобили да ги натера да кликнат или да се вртат поинаку во зависност од тоа што возачот се обидува да постигне.

Rivian не ја откри точната големина на екраните во R2, но зад воланот има компактен, широк дисплеј за инструментите, заедно со поголем екран на допир на контролната табла поставен помеѓу предните седишта.

Понатаму, Rivian се фокусираше на создавање отворена и пространа средина во кабината. Ова е олеснето со панорамскиот подвижен покрив, заедно со задните стакла што се преклопуваат и се отвораат и задното ветробранско стакло што може да се преврти во задната врата. Овие дизајнерски елементи не само што го подобруваат протокот на воздух во кабината, туку обезбедуваат и практични придобивки, овозможувајќи им на сопствениците да транспортираат подолги предмети како даски за сурфање во возилото.

R3 и R3X

Но, компанијата не застанува тука. Како изненадувачки потег, компанијата исто така ги претстави R3 и R3X, модели почетно ниво кои ќе бидат поставени под R2 во однос на големината и цената. Иако спецификите за овие модели остануваат делумно непознати, Rivian ветува дека тие ќе понудат импресивни перформанси и напредни функции по поприфатлива цена.

R3 и R3X имаат препознатлив дизајн што ги издвојува од конкуренцијата. Спортски уникатен спој на цврстина и софистицираност, овие модели зрачат со препознатливата естетика на Rivian и истовремено нудат практичност и функционалност. Со фокус на ефикасно користење на просторот и иновативни решенија за складирање, R3 и R3X се подготвени да го редефинираат сегментот на електрични возила од почетниот степен.

Rivian

Под хаубата, посветеноста на Rivian за иновации е најизразена. R2, R3 и R3X ќе имаат низа конфигурации на мотори, вклучувајќи поставки со еден, два и три електромотори. Оваа разноврсност им овозможува на возачите да ја изберат опцијата што најмногу одговара на нивниот стил на возење и преференции за изведба. Дополнително, напредната технологија за батерии на Rivian обезбедува широк опсег и можности за брзо полнење, обезбедувајќи мир при долги патувања.

Глобална достапност

Во внатрешноста на кабината, Rivian импресионира со вниманието на деталите и фокусирањето на удобноста на возачот. Од минималистички дизајн до интуитивен инфозабавен систем, секој аспект од внатрешноста е дизајниран имајќи го предвид возачот. Функциите како што се рамни седишта со преклопување, повеќекратни кутии за ракавици и панорамски подвижни покриви дополнително го подобруваат целокупното искуство во возењето, правејќи ги R2, R3 и R3X задоволство да се вози во секоја авантура.

Амбициозните планови за проширување на Rivian ја истакнуваат посветеноста на компанијата за поттикнување иновации на пазарот на електрични возила. Со воведувањето на R2, R3 и R3X, Rivian е подготвен да го привлече вниманието на потрошувачите ширум светот и да ја зацврсти својата позиција како лидер во одржливата мобилност.

R2 се очекува да пристигне на пазарот во 2026 година, а Rivian истакна дека сите три модели на крајот ќе бидат достапни на глобалниот пазар.

Поврзани вести

Back to top button