Škoda ја претстави освежената Octavia
Четвртата генерација на најпродаваниот автомобил на Škoda, моделот Octavia, добива ажурирање во средината на животниот циклус
Škoda ја претстави фејслифтираната Octavia која има корист од благите измени во надворешноста и технолошкиот засилување, додека ги задржа лимузините (лимузина) и стабилните (комби) каросерии. Линијата на погонски агрегати првично се состои од бензински, благ хибрид и дизел опции, иако треба да се очекува приклучен хибрид. Облогата RS фокусирана на перформанси е првично достапна во форма на бензин, што носи поголема моќност, поспортски стил и побогата опрема.
Четвртата генерација на Škoda Octavia беше претставена во 2019 година, така што дојде време за освежување на средината на животниот циклус за да се изедначи со новите генерации на поголемите Superb и Kodiaq. Надворешните промени се фокусирани на посложените фарови – опционално достапни со технологијата „Crystallinium“ со LED матрица – и редизајнираниот браник со повисоки странични отвори. Дизајнерите на Škoda, исто така, го изменија задниот браник, притоа додавајќи свежа LED графика на задните светла. Понатаму, облогата Sportline ги заменува сјајните делови со сјајно-црни акценти и додава опционални тркала од 19 инчи.
Во внатрешноста, Octavia сега доаѓа стандардно со 10-инчен дигитален инструмент кластер и 10-инчен инфозабавен дисплеј кој може опционално да се надгради на поголем 13-инчен екран на допир. Моделот има нови опции за внатрешниот тапацир и материјали за украсување, фокусирани на одржливост. Безбедносната опрема е надградена со најновиот ADAS, вклучувајќи софистицирани функции како помошта за паркирање од далечина што ќе стане достапна наскоро заедно со гласовниот асистент Chat GPT базиран на вештачка интелигенција.
Перформансната Octavia RS визуелно се одликува од пониските нивоа благодарение на поспортските браници со триаголни доводи за воздух напред и двојни издувни цевки на задната страна. Внатре, доаѓа со спортски седишта, црн велур тапацир, црвени шевови, облоги во карбон, алуминиумски педали и волан со три краци означен со RS што создава поспортска атмосфера.
Погонски опции
За разлика од неговиот претходник кој беше достапен во бензински, дизел и plug-in хибридни форми, фејслифтираниот RS доаѓа со единствена опција – 2,0-литарски турбо TSI со зголемена моќност од 265 КС. Остатокот од линијата на Octavia се нуди со неелектрифициран бензински погон, благ хибриден бензин и дизел погонски единици.
Понудата стартува со 1,5-литарскиот TSI кој доаѓа во две варијанти. Едната испорачува 116 КС и 220 Nm, а помоќната располага со 150 КС и 250 Nm. Без разлика која варијанта ќе ја изберете, моторот доаѓа во комбинација со шестстепен рачен менувач. По ова следува 2,0-литарскиот TSI, а покрај RS верзијата, тука е и „обичната“ варијанта со погон на сите четири тркала која располага со 250 КС и 320 Nm во комбинација со седумстепен DSG менувач.
Кај благите хибриди постојат две опции. Во понудата е 1,5-литарскиот TSI со електромотор кои комбинирано ја испорачуваат истата моќност како и кај неелектрифицираните верзии со истиот агрегат, со тоа што тука во комбинација доаѓа седумстепен DSG.
На крајот, тука се дизелските 2,0-литарски TDI мотори со 116 КС и 300 Nm, кој доаѓа со шестстепен рачен менувач, односно помоќната верзија со 150 КС и 360 Nm во комбинација со седумстепен DSG.
Škoda навистина се вложи во освежувањето на Octavia, особено ако се земе предвид дека станува збор за најпродаваниот модел на чешката марка со седум милиони продадени примероци од претставувањето во 1996 година.
Повеќе информации околу лансирањето и цената на освежената Octavia ќе бидат објавени наскоро.