Nissan го освежи Juke со нов ентериер и новa N-Sport верзија
Nissan се фокусираше на подобрување на внатрешноста на Juke за да остане конкурентен против поновите ривали
Nissan го ажурираше Juke за моделската 2024 година, во обид да ја задржи конкурентноста во преполниот сегмент на мали SUV модели. Додека надворешноста останува главно непроменета, внатрешноста е редизајнирана со поголем инфозабавен дисплеј заедно со подобрен севкупен финиш. Други значајни моменти ја вклучуваат новата верзија N-Sport и повторното воведување на опцијата за жолта боја.
Најголемата промена е новиот 12,3-инчен инфозабавен дисплеј кој се наоѓа на врвот на редизајнираната контролна табла со наклон кон возачот. Многу поголемиот дисплеј е вклучен како стандард и може да се комбинира со нова 12,3-инчна конфигурабилна дигитална инструмент табла. Надградената инфозабава поддржува безжичен Android Auto / Apple CarPlay и доаѓа со подобрен систем за препознавање глас.
Nissan вели дека материјалот во кожен стил кој е обвиткан околу воланот е помазен на допир, касетата пред совозачот сега е поголема, а нови седишта се додаваат во повеќето нивоа на опременост заедно со редизајнираниот средишен потпирач за раце кој тврди дека е поподдржлив. Понатаму, електричната паркинг сопирачка, подлогата за безжично полнење и приклучоците за USB-A / USB-C за сите патници го носат Juke на исто ниво со стандардите од 2024 година.
Минимални освежувања на екстериерот
Надворешните ажурирања се ограничени на ревидирана палета на бои и нови тркала со дијаметар до 19 инчи. Највпечатливо е повторното воведување на опцијата жолта боја која не е достапна уште од првата генерација на Juke. Од Nissan велат дека клиентите постојано ја барале оваа боја, додавајќи дека новата нијанса е малку побледа во споредба со претходната итерација. Одделот за боја и украсување исто така ја ревидираше формулата за бисерно бели и металик црни нијанси.
Опремата Juke N-Sport е новото врвно ниво на опременост, додавајќи црна завршница за покривот, столбовите, тркалата, лакови на тркалата, ретровизорите и решетката, во контраст на новата жолта нијанса. Внатре наоѓаме жолти шевови, облоги на контролната табла и соодветни инсерти од рециклирана Алкантара, плус амблеми на Juke врежани на седиштата.
Нема промени под хаубата
Втората генерација на малиот кросовер првично беше претставена во 2019 година, а хибридниот Juke пристигна во 2022 година. Фејслифтот од 2024 година не носи никакви промени во опциите на погонската група, кои вклучуваат два избора. 1,0-литарскиот трицилиндричен бензински мотор со турбополнач произведува 117 КС и до 200 Nm вртежен момент, испраќајќи ја силата на предната оска или преку шестстепен мануелен или седумстепен DCT.
Помоќниот и поефикасен Juke Hybrid комбинира атмосферски 1,6-литарски четирицилиндричен мотор кој произведува 94 КС со електричен мотор кој произведува 49 КС, HSG (високо-напонски стартер генератор), пакет батерии со водено ладење од 1,2 kWh и софистициран мулти-режимски автоматски менувач што испраќа енергија до предната оска.
Производството на Nissan Juke од 2024 година веќе е во тек во фабриката Сандерленд во Велика Британија, а испораките се очекува да започнат некаде во наредните месеци. Цените ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот.